Dezvoltatorul imobiliar arab Emaar a început săptămâna trecută vânzările la noul său proiect de lux denumit The Address, The Boulevard din centrul Dubaiului. În câteva ore s-au format cozi la biroul de vânzări al companiei şi au fost epuizate toate apartamentele scoase la vânzare în prima zi.
Proiectul rezidenţial nu este nici pe departe finalizat, el urmează a fi construit până la sfârşitul lui 2015. The Address va fi un turn de 63 de etaje cu 200 de camere de hotel şi 542 de apartamente ce beneficiază de servicii hoteliere.
Chiar dacă au văzut doar planurile pe hârtie ale dezvoltatorului, sute de reprezentanţi ai investitorilor au făcut coadă în faţa centrului de vânzări al Emaar în ziua lansării vânzărilor. În câteva ore au fost vândute toate apartamentele scoase pe piaţă în acea zi. Motivul acestei frenezii nu ţine nici măcar de preţ, care variază între 299.500 de dolari pentru o garsonieră şi 1,6 mil. dolari pentru un apartament cu patru dormitoare. Aceste preţuri sunt echivalentul a 7.200 de dolari/mp, peste dublu faţă de preţul mediu practicat în acea zonă.
Sunt două posibile răspunsuri la această situaţie: primul este acela că a început un nou „boom“ imobiliar şi că lumea nu a învăţat nimic de pe urma crizei, iar al doilea se rezumă la notorietatea dezvoltatorului.
În ultimii ani, Emaar a devenit cel mai important dezvoltator imobiliar de lux din regiune. Cei care cumpără o proprietate Emaar sunt convinşi că este bine construită şi că beneficiază de cele mai bune servicii. Chiar dacă este vândută încă din fază de proiect, cumpărătorii au garanţia că proiectul va fi livrat la timp. Emaar a devenit un Apple al industriei imobiliare şi în multe privinţe, noul său proiect este echivalentul iPhone 5.