În consecință, compania a obținut un EBITDA operațional remarcabil, de 110,3 milioane euro și a înregistrat o creștere extraordinară de două cifre + 20,2%, față de anul precedent.
Cele mai performanțe piețe au fost Budapesta, Varșovia și Praga cu creșteri de două cifre ale RevPAR. În total, indicatorul RevPAR al hotelurilor Orbis în 2017 a crescut cu + 6,5% (până la 43,4 EUR) față de 2016.
Creșterea a fost posibilă în mare parte datorită evoluției tarifului mediu, în creștere cu + 5% pe an.
Pe parcursul anului 2017, Orbis și-a dezvoltat rețeaua prin deschiderea a 8 hoteluri noi, cu 650 de camere noi și intrarea pe 2 noi piețe: Serbia și Bosnia și Herțegovina. Compania continuă să își consolideze dezvoltarea în regiune prin semnarea a 13 noi acorduri (+1,600 camere noi).
Pe parcursul anului 2017, compania a investit mai mult de 145 de milioane euro din fonduri proprii pentru mai multe proiecte. Mai departe, compania vizează inclusiv achiziții de hoteluri.