Dacia, pentru că a lansat săptămâna trecută, varianta utilitară a modelului Logan, Logan Van. Noul model are o capacitate de încărcare de 800 de kg şi este disponibil în două nivele de echipare. Primul nivel, „Logan“, are motorizări de 1,4 litri pe benzină şi 1,5 litri pe motorină, iar al doilea, „Pack Confort“, oferă în plus propulsorul pe benzină de 1,6 litri şi 90 de cai putere. Preţul noului model Logan Van este cuprins între 6.700 şi 8.800 de euro, fără opţionale.
Center for International Private Enterprise (CIPE) România, organizaţie neguvernamentală fondată de Camera de Comerţ a Statelor Unite, pentru că a iniţiat săptămâna trecută primul program de management organizaţional pentru mediul de afaceri. Programul este adresat cu precădere asociaţiilor de afaceri, camerelor de comerţ şi sindicatelor şi constă în instruirea membrilor acestora cu privire la practicile internaţionale din domeniul managementului organizaţional.
Colgate şi Asociaţia Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România (AMSPPR), pentru că au lansat a treia ediţie a programului Bursa Colgate-AMSPPR. Bursa Colgate este un program de recompensare a rezultatelor obţinute, destinat studenţilor în ani terminali ai facultăţilor de stomatologie. La ediţia din acest an vor fi premiaţi cinci studenţi cu rezultate deosebite şi cu implicări în activitatea ştiinţifică şi organizatorică. Premiile constau într-o bursă de o mie de euro, o uniformă de medic şi produse Colgate de îngrijire orală pentru un an.
Raiffeisen Bank, pentru că a lansat a doua ediţie a programului destinat tinerilor „SME Raiffeisen School“. Programul se adresează studenţilor, masteranzilor şi proaspăt absolvenţilor ai facultăţilor de profil economic sau tehnic, interesaţi de o carieră în domeniul bancar şi de sectorul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (IMM). Şcoala de IMM Raiffeisen durează şase luni, iar candidaţii selectaţi vor dobândi statut de angajat pe toată perioada derulării programului.
Roland Berger, pentru că a fost selectată de către Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei (MCTI) pentru a restructura Compania Naţională Poşta Română (CNPR) în vederea privatizării. În primă fază, Roland Berger va pregăti strategia de restructurare şi ulterior va acorda asistenţă MCTI şi managementului CNPR în implementarea strategiei. Proiectul se va desfăşura timp de 18 luni, iar Roland Berger va primi un onorariu de 1,8 milioane de euro.