Oskar

Selgros, pentru că a deschis cel mai mare magazin din reţeaua proprie din România, cu o investiţie de circa 17 milioane de euro. Magazinul Selgros de la Iaşi are o suprafaţă totală de 27.000 de metri pătraţi, dintre care 11.000 mp reprezintă suprafaţa de vânzare. În 2006, compania a avut o cifră de afaceri de 611 milioane de euro. Potrivit reprezentanţilor Selgros, profitul întregii reţele de magazine din România ar urma să fie mai mare decât cel înregistrat în 2005 (22,

Selgros, pentru că a deschis cel mai mare magazin din reţeaua proprie din România, cu o investiţie de circa 17 milioane de euro. Magazinul Selgros de la Iaşi are o suprafaţă totală de 27.000 de metri pătraţi, dintre care 11.000 mp reprezintă suprafaţa de vânzare. În 2006, compania a avut o cifră de afaceri de 611 milioane de euro. Potrivit reprezentanţilor Selgros, profitul întregii reţele de magazine din România ar urma să fie mai mare decât cel înregistrat în 2005 (22,6 milioane de euro).

ATS, importatorul oficial al mărcii Citroën în România, pentru că a inaugurat la Băneasa un nou centru de vânzări şi service, cu o investiţie de 11,5 milioane de dolari. Complexul cuprinde un showroom, un atelier service şi spaţii dedicate livrărilor de vehicule, spaţii comerciale şi birouri. Compania ATS (Automotive Trading Services) deţine în ţară 20 de centre de vânzări şi service. În 2006, vânzările Citroën pe piaţa românească s-au cifrat la 4.194 de unităţi, dintre care 3.471 au fost autoturisme.

Vodafone România, pentru că a lansat un program de reciclare a telefoanelor mobile, prin intermediul  magazinelor din reţeaua proprie. Programul include telefoanele mobile, bateriile, încărcătoarele, dispozitivele hands-free şi cablurile de date, indiferent de model, de starea de funcţionare a acestora ori de operatorul cu care au contract utilizatorii. Procesul de reciclare va avea loc în afara României.

Research International, liderul mondial pe piaţa cercetărilor de marketing ad-hoc, pentru că şi-a deschis prima reprezentanţă la Bucureşti. „Această decizie vine după ce piaţa cercetărilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro în 2005, confirmând estimările din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare susţinută, de până la 35 milioane euro până în 2009“, au declarat oficialii companiei. În prezent, volumul pieţei româneşti de profil este estimat la 27 de milioane de euro.

Mona Scărişoreanu, redactor al revistei „Capital“, pentru că a primit Premiul I al celei de-a cincea ediţii a concursului „Reporter European“, la categoria „Presă scrisă“. Articolul premiat, intitulat „Şi «Tigrul Celtic» mârâie la emigranţii estici“, a apărut în „Capital“, nr. 46 (16 noiembrie 2006). Juriul a fost format din Dana Deac, director general al TVR 1, Ioana Avădani, directorul Centrului pentru Jurnalism Independent, Mircea Vasilescu, redactor-şef al săptămânalului „Dilema Veche“, şi Alexandru Lăzescu, editorialist la revista „22“.