Europe Israel, grup israelian, pentru că a cumpărat, cu 23,36 milioane de dolari, 75% din acţiunile Dâmboviţa Center, compania care va dezvolta proiectul imobiliar de pe amplasamentul Casei Radio din Bucureşti. Europe Israel a preluat pachetul de acţiuni prin intermediul unei alte companii pe care o controlează, Dâmboviţa Center Holding. Acţionarii Dâmboviţa Center sunt: Dâmboviţa Center Holding (75%), Compania Naţională de Investiţii (10%), Dâmboviţa Investments Limited (10%) şi firma turcă Cenk Demir Sanayi ve Ticaret (5%). Proiectul include o zonă comercială, spaţii de birouri şi 300 de camere de hotel, clasificate la cinci stele.
Praktiker, pentru că a deschis un nou magazin, al şaptesprezecelea din reţeaua retailerului german. Noul magazin a fost inaugurat la Galaţi, în urma unei investiţii estimate la aproape zece milioane de euro. Praktiker a investit până în prezent în România aproape 150 de milioane de euro. Magazinul de la Galaţi este primul proiect finanţat integral de Praktiker.
Rewe, grup german de retail, pentru că a deschis un nou magazin cu discount sub brandul Penny Market la Mangalia, urmând să deschidă altul la Bucureşti, în luna mai. Rewe operează în România 28 de magazine Penny Market şi cinci unităţi Penny Market XXL. Grupul mai deţine reţeaua de supermarketuri Billa şi reţeaua de cash& carry Selgros (aceasta din urmă împreună cu Fegro Markt). În 2006, Rewe România a înregistrat o cifră de afaceri de 1,05 miliarde de euro.
Raiffeisen Asset Management (RAM), compania de administrare a investiţiilor deţinută de grupul Raiffeisen în România, pentru că a depăşit pragul de 100 de milioane de lei în active administrate. Cota de piaţă a RAM, în funcţie de subscrierile nete, este de aproximativ 49%, potrivit calculelor companiei. RAM administrează două fonduri de investiţii, Raiffeisen Prosper (fond orientat spre acţiuni) şi Raiffeisen Benefit (orientat către obligaţiuni), precum şi portofolii individuale, aparţinând în principal clienţilor instituţionali.
Orkla, grup norvegian, pentru că majorează capitalul social al subsidiarei sale din România cu 35 de milioane de lei, pentru susţinerea proiectelor programate pe termen mediu şi lung. Investiţiile prioritare vizează cele cinci platforme de producţie deţinute pe plan local. Orkla Foods, divizia de produse alimentare a grupului, a obţinut anul trecut venituri operaţionale de 52,68 miliarde de coroane norvegiene (circa 6,54 miliarde de euro).