Mediplus, parte a grupului farmaceutic olandez A&D Pharma, pentru că a deschis un centru logistic la Mogoşoaia, în urma unei investiţii de 14 milioane euro. Depozitul din Mogoşoaia deserveşte peste 1.100 de clienţi din Bucureşti şi din ţară. Valoarea de piaţă a grupului este de circa 400 de milioane de euro. Acţionarii A&D Pharma sunt compania Sograno, înregistrată în Olanda, cu 59% din acţiuni, directorii executivi ai grupului, cu 7%, iar restul de 34% sunt tranzacţionate pe piaţa Alternative Investment Market, administrată de Bursa din Londra.
Mainrom Line, companie israeliană de transport fluvial, pentru că a intrat pe piaţa din România cu o investiţie de zece milioane de euro în barje, nave şi infrastructură, în Portul Giurgiu. Compania deţine în port spaţii de depozitare de 1.400 mp, precum şi depozite proprii cu o suprafaţă de 80.000 mp. Firma operează două barje, având în vedere mai ales transporturile către Serbia şi Austria. Mainrom Line face parte dintr-un grup care mai deţine companii de transport rutier şi firme de construcţii.
Lafarge Agregate Betoane, divizie a grupului Lafarge România, pentru că a investit trei milioane de euro într-o instalaţie mobilă de agregate pentru asfalt. Capacitatea de producţie a utilajului este de 150 de tone pe oră şi permite efectuarea a trei campanii pe an, în diferite cariere. Cifra de afaceri a Lafarge Agregate Betoane a fost în 2006 de 106,8 milioane de lei, în creştere cu 66,8% faţă de 2005, în timp ce profitul net a fost de 9,4 milioane de lei, de aproape patru ori mai mare decât în 2005.
GMP PR, pentru că a câştigat un premiu Gold SABRE la cea mai importantă competiţie de PR din Europa, SABRE Awards. GMP PR a fost premiată la secţiunea Public Education pentru campania „Când tu îţi pierzi controlul, celălalt îşi poate pierde viaţa“, dezvoltată pentru Fundaţia Sensiblu. Campania a avut ca obiectiv educarea populaţiei împotriva violenţei domestice. Celelalte agenţii nominalizate în competiţie au fost BDR Associates, Tempo şi 2ActivePR.
Euroclinic BucureŞti, primul spital privat deschis în România, pentru că a aniversat doi ani de existenţă. În această perioadă, în spital au fost efectuate peste 1.600 de intervenţii chirurgicale. Euroclinic face parte din reţeaua Medisystem, a grupului de asigurări Interamerican. Valoarea totală a investiţiilor realizate până în 2007 a fost de circa zece milioane de euro.