54-4611-1.jpgTnuva, companie israeliană producătoare de lactate, pentru că a deschis linia de producţie a primei sale fabrici din România, în urma unei investiţii de peste 55 de milioane de euro. Tnuva deţine în ţara noastră şi o fermă proprie de lactate, la Adunaţii Copăceni, dar materia primă va fi achiziţionată şi de la alte ferme din România. Tnuva România a fost fondată în 2004 de către Tnuva Israel, în parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. La nivel internaţional, grupul înregistrează vânzări anuale de peste 1,5 miliarde de dolari.

54-4612-2.jpgUniversitatea „Babeş-Bolyai“, pentru că a inaugurat sediul Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, cu o investiţie de 13 milioane de euro, cea mai mare din învăţământul superior din Cluj-Napoca. Clădirea dispune de o aulă cu o capacitate de 450 de locuri, şapte amfiteatre, zece săli de curs, 24 de săli de seminar, săli de lectură, de fitness, o sală de sport şi 55 de locuri de parcare.

54-4613-3.jpg Warimpex Finanz-und Beteiligungs, companie austriacă de dezvoltare imobiliară, pentru că a preluat hotelul de patru stele Golden Tulip Sky Gate, din apropierea Aeroportului Henri Coandă. Tranzacţia, prin care Warimpex a achiziţionat 99,98% din acţiunile hotelului de la Romanian American Enterprise Fund şi de la alte două companii, marchează intrarea austriecilor pe piaţa românească. Părţile nu au dezvăluit valoarea contractului. Sky Gate este singurul hotel de business din România situat în apropierea unui aeroport, deţine 108 camere şi 3.000 mp de spaţii de birouri.

54-4614-4.jpgLaurenţiu Lupuşor, preşedinte al Consiliului de Administraţie şi director general al Baumit România, pentru că a fost decorat cu Medalia de Onoare de argint de către statul austriac. Distincţia i-a fost acordată pentru merite excepţionale legate de economia Republicii Austria. Laurenţiu Lupuşor a intrat în compania Baumit România în anul 1995. Alături de Lafarge, Carpatcement sau Henkel România, Baumit este unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcţii din ţară.

54-4615-5.jpgTempo PR, pentru că a fost premiată cu aur la IPRA Golden World Award, cea mai importantă competiţie mondială de PR, cu campania de lansare a laptelui proaspăt Danone, intitulată „Cu drag, pentru tine!“. Campania a mai fost nominalizată la SABRE Awards de la Barcelona, tot în acest an. Tempo este singura agenţie din România premiată cu aur la categoria „lansare de produs“ în cadrul acestei competiţii. Aurul la IPRA este cea mai înaltă distincţie pe care o poate obţine o campanie.