Livia Alexandra Ilie, elevă la Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti, pentru că a câştigat medalia de aur la cea de-a 48-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Matematică, desfăşurată la Hanoi (Vietnam). Lotul României a obţinut şase medalii (una de aur, patru de argint şi una de bronz). La competiţie au participat 522 de concurenţi din 98 de ţări. În clasamentul pe naţiuni, România a ocupat locul 11.
Carrefour, grup francez de distribuţie, pentru că a
Livia Alexandra Ilie, elevă la Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti, pentru că a câştigat medalia de aur la cea de-a 48-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Matematică, desfăşurată la Hanoi (Vietnam). Lotul României a obţinut şase medalii (una de aur, patru de argint şi una de bronz). La competiţie au participat 522 de concurenţi din 98 de ţări. În clasamentul pe naţiuni, România a ocupat locul 11.
Carrefour, grup francez de distribuţie, pentru că a deschis Carrefour Unirea, cea de-a opta locaţie din România şi cea de-a cincea din Bucureşti. Hipermarketul, situat chiar în spatele magazinului Unirea, are o suprafaţă de vânzare de 3.600 de metri pătraţi, repartizată pe două etaje, şi oferă 25.000 de produse. Investiţia în lucrările de amenajare a hipermarketului s-a ridicat la cinci milioane de euro. De asemenea, operatorul a anunţat demararea construcţiei unui nou hipermarket Carrefour la Brăila.
Citibank România, pentru că a primit din partea revistei Global Finance premiul pentru „Cea mai bună platformă de Internet Banking pentru companii“. Grupul Citi a câştigat acest premiu în România şi în alte 65 de ţări. Evaluarea a fost realizată de un juriu format din reprezentanţii companiei Tata Consultancy Services, iar editorii revistei au fost responsabili de selecţia finală. Grupul este prezent în România din anul 1996 şi furnizează produse şi servicii financiare companiilor naţionale şi internaţionale, firmelor mici şi mijlocii, sectorului public, organizaţiilor nonprofit şi persoanelor fizice.
Procter&Gamble pentru că a mobilizat 570 de angajaţi, veniţi din opt ţări, care au reuşit, în mai puţin de două ore, să stabilească un nou record mondial prin realizarea a 566 de metri de desen graffiti. „Lucrarea“ depăşeşte recordul anterior de 507 metri. Această iniţiativă a sprijinit campania de prevenire a abandonului, program de care vor beneficia peste 200 de copii din familii cu risc ridicat de abandon din fiecare dintre cele opt ţări participante. Acţiunea a fost realizată cu ajutorul firmelor Publicis Dialog, Publicis Events şi Action Global Communications.
SKIN, importator al unora dintre cele mai importante branduri internaţionale din domeniul IT, pentru că a încheiat un parteneriat cu Nikon prin care producătorul nipon de echipamente foto se lansează oficial în România. Prin parafarea acestui parteneriat, SKIN devine primul importator oficial Nikon în ţara noastră. Începând cu 1 septembrie a.c., SKIN va furniza aparate foto profesionale tip DSLR şi aparate foto digitale Coolpix.