Fundaţia Principesa Margareta a României, pentru că a strâns fonduri pentru copiii şi bătrânii sprijiniţi prin proiecte de pe întregul teritoriu al României, în cadrul unei gale care a avut loc în sediul Senatului francez. Fundaţia a mai organizat o altă gală caritabilă la Geneva, unde s-au strâns fonduri pentru proiectul „Centrul Comunitar Hercules“, din Costeşti, jud. Argeş. Centrul are ca scop prevenirea abandonului şcolar şi a delincvenţei juvenile, dar ş
Fundaţia Principesa Margareta a României, pentru că a strâns fonduri pentru copiii şi bătrânii sprijiniţi prin proiecte de pe întregul teritoriu al României, în cadrul unei gale care a avut loc în sediul Senatului francez. Fundaţia a mai organizat o altă gală caritabilă la Geneva, unde s-au strâns fonduri pentru proiectul „Centrul Comunitar Hercules“, din Costeşti, jud. Argeş. Centrul are ca scop prevenirea abandonului şcolar şi a delincvenţei juvenile, dar şi implicarea vârstnicilor în comunitate.
Cosmote şi asociaţia Oricum, pentru că au lansat Mentorship, un program educaţional care le oferă tinerilor posibilitatea de a obţine sfaturi despre carieră direct de la o serie de manageri de succes din companii româneşti şi multinaţionale, reprezentând potenţiali angajatori. Programul se adresează în principal elevilor de liceu şi studenţilor. Aceştia pot accesa www.mentorship.ro, unde se pot înscrie, în perioada 11-26 octombrie, pentru sesiunea următoare a claselor lunare de mentorat.
Druckfarben, grup elen, pentru că a investit şapte milioane de euro pentru construcţia primei sale fabrici din România, la Măgurele (Ilfov), unitatea fiind specializată în producţia de vopsele decorative şi cerneluri pentru ambalaje şi tipografii. Anul trecut, Druckfarben România a realizat o cifră de afaceri de 10,1 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de 2005. Potrivit propriilor sale estimări, compania deţine o cotă de 35% din piaţa cernelurilor din România, evaluată la 20 de milioane de euro.
Media Management Institute şi Freedom House, pentru că au organizat „Inovaţia în media 2007“, primul eveniment din România dedicat provocărilor cărora trebuie să le facă faţă industria de media. Printre invitaţi s-a aflat Jim Chisholm, considerat cel mai important consultant de strategie din lume în domeniul editării ziarelor. Evenimentul a atins subiecte precum tendinţele globale ale industriei ziarelor, strategii de succes în publishing, publicitatea în print şi pe internet şi, de asemenea, confruntarea dintre ziare şi new media.
Schneider&Oechsler International, firmă deţinută de două companii germane, pentru că a finalizat o investiţie de 2,5 milioane de euro într-o fabrică de cablaje şi subansamble auto, situată în oraşul Lipova (judeţul Arad). Investiţia va ajunge la zece milioane de euro odată cu extinderea capacităţilor de producţie. La noua fabrică vor lucra în prima fază 200 de angajaţi, recrutaţi din localităţile apropiate.