Microsoft, pentru că a inaugurat primul Centru de Inovare Microsoft din România pentru aplicaţii de business (Customer Relationship Management, Enterprise Resource Planning, Supply Chain Management), deschis la Universitatea Româno-Americană din Bucureşti. Centrul are ca obiectiv creşterea competenţei studenţilor în domeniul aplicaţiilor de business.
Google, pentru că a intrat oficial pe piaţa din România, prin înfiinţarea unei companii numite Google Bucharest. În martie 2007, compania, care deţine cel mai folosit motor de căutare pe internet, a numit un consultant pentru România. Google Bucharest este o societate deţinută integral de Google International LLC. În primele nouă luni ale anului trecut, Google a înregistrat un profit net de 2,9 miliarde de dolari, în creştere cu 46,4%.
Symantec, producător american de soluţii de securitate IT, pentru că şi-a deschis biroul oficial din România, la Bucureşti. Biroul va funcţiona ca reprezentanţă a companiei americane, în timp ce comercializarea produselor Symantec se va realiza prin distribuitorii locali Romsym Data şi Omnilogic. Compania estimează o creştere cu 70% a cifrei de afaceri realizate în România, obiectivul vizat pentru anul 2009 fiind o cotă de 50% din piaţa locală a soluţiilor de securitate. Symantec estimează, pentru anul fiscal care se va încheia la 28 martie, venituri totale de 5,83-5,87 miliarde de dolari.
Florin Pogonaru, preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România, pentru că a fost desemnat membru în Consiliul de Supraveghere al BCR, urmând să ocupe locul rămas liber după demisia lui Daniel Dăianu, ales europarlamentar din partea PNL. Pogonaru a fost observator în Comitetul Executiv şi în Consiliul de Supraveghere al BCR, numit de către Erste Bank pe perioada de tranziţie până la finalizarea transferului de acţiuni BCR la Erste.
Kanal D România, pentru că a câştigat premiul în categoria „Cea mai eficientă şi creativă campanie TV“ în cadrul galei premiilor Dogan Yayin Holding (DYH) Creativity Awards, desfăşurată în Turcia. Premiul a fost acordat pentru campania „1 milion de ron pentru primul buton“. În cele trei luni ale campaniei, 36% din telespectatori – la nivel naţional – au poziţionat postul Kanal D pe unul dintre primele nouă butoane ale telecomenzii.