Petrom, pentru că a lansat, cu sprijinul Inspectoratului General al Poliţiei, campania „Viteza distruge vieţi“, care are ca obiectiv creşterea responsabilităţii conducătorilor auto, scopul final fiind diminuarea numărului accidentelor rutiere. Pentru această campanie, Petrom a alocat un buget de 500.000 de euro. În perioada 2006-2008, Petrom a alocat circa 1,75 milioane de euro pentru campaniile publicitare care au susţinut programele Poliţiei. Conform statisticilor
Petrom, pentru că a lansat, cu sprijinul Inspectoratului General al Poliţiei, campania „Viteza distruge vieţi“, care are ca obiectiv creşterea responsabilităţii conducătorilor auto, scopul final fiind diminuarea numărului accidentelor rutiere. Pentru această campanie, Petrom a alocat un buget de 500.000 de euro. În perioada 2006-2008, Petrom a alocat circa 1,75 milioane de euro pentru campaniile publicitare care au susţinut programele Poliţiei. Conform statisticilor, peste 2.700 de oameni mor anual în accidente rutiere şi alţi 7.000 sunt răniţi grav.
Romtelecom şi Asociaţia Telefonul Copilului, pentru că au obţinut licenţa pentru implementarea şi asistenţa funcţionării numărului unic european de urgenţă pentru copii 116111, destinat semnalării cazurilor de încălcare a drepturilor copilului. Noul număr îl va înlocui pe cel vechi (0800 8200 200) şi va fi operaţional din octombrie. Acest serviciu va putea fi apelat gratuit. În ultimii şapte ani, la vechiul număr au fost înregistrate aproape 1,5 milioane de apeluri, dintre care au fost identificate 17.240 de cazuri valide.
Fundaţia Motivation Romania, pentru că a organizat, între 1 şi 4 august, tabăra de tenis în scaun rulant pentru juniori. Zece copii din întreaga ţară, care îşi duc viaţa în scaune rulante, vor lua parte la cursuri de iniţiere în tenis de cåmp. Fundaţia implementează în Romånia programe destinate persoanelor cu dizabilităţi, oferind servicii de recuperare neuro-motorie şi cursuri de dezvoltare a deprinderilor de viaţă independentă pentru utilizatorii de scaune rulante.
Organizaţia Salvaţi Copiii din judeţul Suceava, pentru iniţiativa de a distribui alimente, haine şi pături familiilor afectate de inundaţiile care au lovit nordul Moldovei. Astfel, voluntari şi membri ai organizaţiei au distribuit 3.700 de litri de apă, påine şi lapte praf pentru copiii din localităţile Ţibeni, Vicovu de Jos şi Brodina. De asemenea, în localităţile grav afectate, copiii cu vårste între 5 şi 14 ani vor primi consiliere psihologică şi cel puţin o masă pe zi.
Heineken Romånia şi organizaţia non-guvernamentală MediaORG, pentru că au lansat, după Bucureşti, programul de reciclare „Copacul de hårtie“ şi în oraşele Cluj-Napoca şi Constanţa. „Copacul de hårtie“ are ca scop colectarea hårtiei folosite de companii şi reciclarea acesteia. Sumele încasate pentru hårtie sunt investite în achiziţionarea de puieţi care sunt apoi plantaţi în zone poluate sau defrişate.