OSKAR

Fundaţia Erste, pentru că a lansat competiţia „Erste Foundation Award for Social Integration“, care va oferi premii în valoare de 295.000 de euro pentru 20 de proiecte încheiate sau în derulare, cu impact în ceea ce priveşte integrarea socială a grupurilor dezavantajate sau a persoanelor cu nevoi speciale. Concursul se adresează reprezentanţilor societăţii civile din opt ţări, printre care şi Romånia. Înscrierile se fac pe site-ul fundaţiei, www.erstestiftung.

Fundaţia Erste, pentru că a lansat competiţia „Erste Foundation Award for Social Integration“, care va oferi premii în valoare de 295.000 de euro pentru 20 de proiecte încheiate sau în derulare, cu impact în ceea ce priveşte integrarea socială a grupurilor dezavantajate sau a persoanelor cu nevoi speciale. Concursul se adresează reprezentanţilor societăţii civile din opt ţări, printre care şi Romånia. Înscrierile se fac pe site-ul fundaţiei, www.erstestiftung.org, pånă pe 14 noiembrie.

BRD Groupe Société Générale, pentru că derulează programul de implicare socială intitulat „Schimbă un destin. Dă valoare unei vieţi“, prin care angajaţii instituţiei au posibilitatea să doneze lunar, timp de un an, o sumă de bani din salariu. Suma oferită de angajaţi va fi apoi dublată de bancă şi donată unor ONG. În program s-au înscris circa 1.000 de angajaţi, banca estimånd că suma care va fi strånsă pe o perioadă de 12 luni va fi de aproximativ 70.000 de euro.

Raiffeisen Bank, pentru că a încheiat cea de-a cincea ediţie a programului „Bursa Raiffeisen“. În cadrul acestuia, 11 tineri selectaţi de către instituţii de învăţămånt superior din străinătate să-şi continuie studiile în afara ţării au primit burse de merit din partea băncii, în valoare totală de 30.000 de euro. Studenţii trebuie să fie în ultimul sau penultimul an universitar ori la masterat şi să fi fost deja selectaţi pentru a studia la o universitate de prestigiu din străinătate.

Cosmote, pentru că a lansat un program intern de protejare a mediului înconjurător, destinat propriilor angajaţi, numit „Green Office“. În următoarele şase luni, compania şi-a propus reducerea consumului de hårtie cu 30% şi reciclarea a 80% din hårtia utilizată în birouri. De asemenea, 40% din materialul plastic folosit (ambalaje şi alte recipiente PET) va fi reciclat. Compania mai vizează reducerea consumului de energie electrică cu 15% şi pe cel al apei cu 10% faţă de nivelul actual.

ViitorPlus – Asociaţia pentru dezvoltare durabilă, pentru campania educaţională pentru împăduriri din cadrul proiectului „Adoptă un copac. Împreună vom creşte o pădure“, derulată în Parcul Herăstrău din Capitală. „Adoptă un copac“ este cel mai mare proiect de împădurire realizat prin strångere de fonduri de pånă acum din Romånia. Campania de comunicare din Herăstrău a vizat furnizarea de informaţii trecătorilor, colectarea de hårtie pentru reciclare şi strångerea de fonduri.