Petrom şi asociaţia Habitat for Humanity, pentru că au început lucrările de refacere a 110 case afectate de inundaţii din comuna Doleşti (jud. Neamţ). Casele vor fi renovate sau, dacă e cazul, reconstruite în totalitate. Beneficiarii iniţiativei sunt aproximativ 500 de persoane, care, conform aprecierilor celor două instituţii, s-ar putea muta în ele pånă la sfårşitul acestui an. Investiţia Petrom în acest proiect se ridică la suma de un milion de dolari (aproximativ 650.000 de euro).
Leo Burnett, agenţie de publicitate, pentru că a cåştigat pentru al doilea an consecutiv un premiu la Euro Effie, cea mai importantă competiţie europeană care recompensează eficienţa campaniilor publicitare. Agenţia a obţinut un Bronze Effie în categoria FMCG cu campania „Best of Traditions“, pentru brandul Wash&Go. Leo Burnett a mai obţinut un Bronze Effie şi anul trecut, cu campania „Tide pentru Supermame“, pentru detergentul Tide. Leo Burnett este singura agenţie romånească premiată la Euro Effie.
Cardinal Motors, dealer de automobile Volkswagen şi Audi în Constanţa, pentru campania de ajutorare a familiilor din Moldova afectate de inundaţii. Astfel, Cardinal Motors a achiziţionat 30 de tone de gråu, în valoare de 35.000 de lei, şi le-a distribuit către 170 de familii de sinistraţi din comuna Manoleasa (jud. Botoşani), unde inundaţiile au distrus în proporţie de 50% peste 20 de gospodării şi 660 de hectare de teren agricol.
E.ON, pentru că a inaugurat un loc de joacă modern pentru cei aproximativ 300 de copii înscrişi la Grădiniţa nr. 16, cea mai mare din Sibiu. Investiţia totală pentru reamenajarea spaţiului a fost de aproximativ 60.000 de euro. Lucrările de amenajare au constat în pavarea curţii, a zonei de joacă (unde s-a folosit un cauciuc antişoc) şi montarea jucăriilor de exterior. De asemenea, s-au făcut şi lucrări de întreţinere pentru clădirea grădiniţei.
Ursus şi Asociaţia „MaiMultVerde“, pentru că au finalizat proiectul „Cine strånge, parte-şi face!“, desfăşurat între iulie şi septembrie, care a constat în ecologizarea zonei Mahmudia cu ajutorul voluntarilor asociaţiei, al angajaţilor Ursus şi al membrilor comunităţii locale. În total, au fost strånse 15 tone de deşeuri, dintre care au fost reciclate 2,5 tone de PET-uri, o tonă de sticlă, o tonă de metal şi 0,5 tone de hårtie. Banii obţinuţi din reciclare vor fi folosiţi pentru utilarea laboratorului informatic al Grupului Şcolar Mahmudia.