137-23036-oskar5.jpgWorld Wildlife Fund Romånia, pentru că a lansat Corporate Club, o platformă de colaborare între această organizaţie internaţională şi sectorul de afaceri, iniţiativă al cărei scop este protejarea mediului. Membrii fondatori ai Corporate Club sunt Lafarge, Ogilvy Group, Tetra Pak, Vodafone, WNS GS Romånia, Green Report şi Romanian Green Building Council. Prin achitarea unei taxe de 5.000 de euro pe an, companiile membre sprijină proiectele de conservare a mediului derulate de WWF.

137-23037-oskar4.jpgBASF Romånia, pentru că a donat suma de 25.000 de euro Asociaţiei SOS Satele Copiilor. Banii vor fi folosiţi pentru punerea în practică a două proiecte care au ca obiectiv să le ofere copiilor defavorizaţi un cadru familial mai bun. Primul proiect, adresat familiilor sărace, urmăreşte să prevină separarea copiilor de familia naturală. 126 de copii din 38 de familii vor beneficia anul viitor de acest proiect. A doua iniţiativă este destinată instruirii asistenţilor maternali (mame sociale) înscrişi în asociaţia SOS Satele Copiilor.

137-23038-oskar3.jpgCarpatcement şi Asociaţia VIP, pentru că organizează, pentru al patrulea an consecutiv, concursul „Premiile Profesionale Carpatcement“, adresate studenţilor din anul III de la facultăţile de Construcţii şi de Chimie din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi. Competiţia urmăreşte să le ofere acestora ocazia de a-şi demonstra cunoştinţele în afara mediului academic. Cåştigătorii vor primi premii în valoare totală de 9.000 de euro.

137-23039-oskar2.jpgBritish American Tobacco Romånia (BAT), pentru că a lansat programul de protecţie a mediului „Aer de oraş“ . Prima acţiune din cadrul acestui program a avut loc în Parcul Gării de Nord din Bucureşti, unde 150 de angajaţi ai companiei au curăţat parcul, au plantat copaci şi plante ornamentale, au montat bănci, coşuri de gunoi şi au revopsit gardurile.

137-23040-oskar1.jpgAsociaţia Charity Gift, pentru că a lansat CharityGift.ro, primul magazin online cu scop caritabil din Romånia. Prin intermediul acestuia, cei care vor să sprijine o cauză socială o pot face prin cumpărarea produselor de pe site. Furnizorii produselor donează o parte din încasări unor ONG specializate în protecţia mediului,  educaţie, artă, cultură etc. Site-ul le mai permite cumpărătorilor să aleagă o ONG pe care vor să o sprijine, cumpărånd produse personalizate Charitygift. 10% din aceste încasări sunt donate către o ONG aleasă de cumpărător.