OSKAR

Mol Romånia şi Fundaţia pentru Parteneriat, pentru că au lansat a treia ediţie a programului „Spaţii Verzi“. În cadrul acestuia, compania oferă finanţări pentru proiectele de amenajare sau de reabilitare a unui spaţiu verde şi pentru proiectele de promovare a unei arii protejate. În total se vor acorda finanţări în valoare de 150.000 de euro. Sumele vor fi donate în urma unui concurs de proiecte, la două categorii: „arii protejate“ şi „spatii

Mol Romånia şi Fundaţia pentru Parteneriat, pentru că au lansat a treia ediţie a programului „Spaţii Verzi“. În cadrul acestuia, compania oferă finanţări pentru proiectele de amenajare sau de reabilitare a unui spaţiu verde şi pentru proiectele de promovare a unei arii protejate. În total se vor acorda finanţări în valoare de 150.000 de euro. Sumele vor fi donate în urma unui concurs de proiecte, la două categorii: „arii protejate“ şi „spatii verzi“.

BRD, pentru că va acorda în luna ianuarie 140.000 de euro unui număr de cel mult 14 proiecte care vizează îmbunătăţirea condiţiei sociale a persoanelor defavorizate, proiecte depuse de către organizaţii nonguvernamentale. Suma maximă acordată unui proiect este de 10.000 de euro. Pånă în prezent, la licitaţia organizată de BRD s-au înscris 68 de organizaţii nonprofit, cu 77 de proiecte sociale.

Petrom, pentru că a premiat 125 de tineri olimpici romåni, în cadrul unui program iniţiat în urmă cu 11 ani. De la lansarea acestei iniţiative, aproximativ 1.600 de copii şi tineri performeri în sport, artă, literatură, informatică, chimie, fizică, educaţie civică, limbi străine au fost recompensaţi financiar în cadrul programului „Olimpicii Petrom“ pentru rezultatele obţinute la concursurile recunoscute la nivel naţional şi internaţional.

Coca-Cola pentru că proiectul sprijinit la nivel internaţional de companie (inclusiv în ţara noastră), numit „Cartea Dunării Albastre“, a primit un premiu pentru cel mai bun material de comunicare din partea Ligii Americane a Profesioniştilor în Comunicare. „Cartea Dunării Albastre“ a concurat cu alte 1.255 de proiecte înscrise în competiţie. Proiectul a apărut ca urmare a unui parteneriat încheiat între Comisia Internaţională pentru Protecţia Fluviului Dunărea şi Coca-Cola; scopul său este să arate valoarea economică şi culturală a Dunării şi să prezinte problemele de protecţie a mediului de pe cursul fluviului.

Asociaţia Experţilor în Tehnologia Informaţiei (AXTI), pentru că a promovat campania fundaţiei Nourish The Children (intitulată „Hrăneşte 1 copil. Timp de o lună. Cu 60 RON.“) în şapte oraşe din Romånia. Cu ajutorul fondurilor strånse din donaţiile colectate pe parcursul acestei campanii, 24 de copii vor fi hrăniţi timp de o lună. Campania AXTI va continua pånă la 31 octombrie 2009.