Unilever, pentru că a preluat înghețata Napoca de la Friesland Foods, tranzacție care marchează intrarea concernului anglo-olandez pe piața de înghețată din România. Până în prezent, erau importate și distribuite în România de către o companie independentă câteva mărci de înghețată deținute de Unilever la nivel internațional (Magnum, Carte d’Or, Cornetto). Unilever va prelua importul și distribuția acestora. Potrivit companiei, piața românească de înghețată a avut anul trecut valoarea de 160 de milioane de euro.
Fabrice Cambolive (41 de ani, licențiat al Școlii Superioare de Comerț din Toulouse), pentru că a preluat, începând de la 1 martie, funcția de director comercial pentru mărcile Renault, Nissan și Dacia în România, în locul lui Jacques Daniel, care a fost promovat pe poziția de vicepreședinte pentru piese și accesorii al grupului Renault. Cambolive lucrează din 1991 în cadrul grupului Renault. În 2008, oficialul a deținut funcția de director în Managementul Businessului pentru Germania, Spania, Italia și Marea Britanie.
Otter, producător de încălțăminte, pentru că a donat încălțăminte nouă în valoare de 159.000 de lei familiilor aflate în grija organizației SOS Satele Copiilor, prin campania „Îți oferim șansa să oferi“. Campania s-a desfășurat în luna decembrie și a constat în oferirea unui discount de 5% cumpărătorilor care au acceptat ca alte cinci procente din prețul pantofilor cumpărați să fie donate în beneficiul SOS Satele Copiilor. Campania de comunicare a proiectului a fost realizată de agenția Sister.
Teraplast, producător de materiale de construcții, pentru că a donat 90.000 de lei pentru reconstruirea Bisericii Evanghelice din Bistrița, monument istoric din secolul al XIV-lea, distrusă de un incendiu în vara anului 2008. Clădirea necesită reparații în valoare totală de 4,7 milioane de euro. Compania intenționează să se implice anual în procesul de reabilitare, prin donații financiare, muncă voluntară sau oferirea de produse și sisteme din domeniul construcțiilor.
Kanal D, post TV deținut de către trustul turc Dogan Yayin Holding și Ringier România, pentru că a împlinit, pe 18 februarie, doi ani de la lansarea pe piața românească. În cei doi ani, postul a reușit să urce pe poziția a treia în clasamentul cotelor de piață al stațiilor TV (pe segmentul de public comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani); în luna ianuarie 2009, Kanal D a avut o cotă medie de piață (share) de 5,7 procente.