OSKAR

Unilever, pentru că a preluat în­ghe­țata Napoca de la Fries­­land Foods, tran­­­­zacție care mar­chează intrarea concernului anglo-olan­dez pe piața de înghețată din Ro­mânia. Pâ­nă în prezent, erau importate și distribuite în România de către o companie independentă câteva mărci de în­ghe­ța­tă deținute de Unilever la nivel in­ter­național (Magnum, Carte d’Or, Cor­netto). Unilever va prelua i

Unilever, pentru că a preluat în­ghe­țata Napoca de la Fries­­land Foods, tran­­­­zacție care mar­chează intrarea concernului anglo-olan­dez pe piața de înghețată din Ro­mânia. Pâ­nă în prezent, erau importate și distribuite în România de către o companie independentă câteva mărci de în­ghe­ța­tă deținute de Unilever la nivel in­ter­național (Magnum, Carte d’Or, Cor­netto). Unilever va prelua importul și distribuția acestora. Potrivit compani­ei, piața românească de înghețată a avut anul trecut valoarea de 160 de mi­lioane de euro.

Fabrice Cambolive (41 de ani, licențiat al Școlii Superioare de Comerț din Toulouse), pen­tru că a preluat, începând de la 1 martie, funcția de director comercial pentru mărcile Renault, Nissan și Dacia în România, în locul lui Jacques Daniel, care a fost promovat pe poziția de vicepreședinte pentru piese și accesorii al grupului Renault. Cambolive lucrează din 1991 în cadrul grupului Renault. În 2008, oficialul a deținut funcția de director în Managementul Businessului pentru Germania, Spania, Italia și Marea Britanie.

Otter, producător de încălțăminte, pentru că a donat încălțăminte no­uă în valoare de 159.000 de lei familiilor aflate în gri­ja organizației SOS Satele Copiilor, prin campania „Îți oferim șansa să oferi“. Campania s-a desfășurat în luna decembrie și a constat în oferirea unui dis­count de 5% cumpărătorilor care au acceptat ca alte cinci procente din prețul pantofilor cumpărați să fie donate în beneficiul SOS Satele Copiilor. Campania de comunicare a proiectului a fost realizată de agenția Sister.

Teraplast, producător de materiale de construcții, pentru că a donat 90.000 de lei pentru reconstruirea Bisericii Evanghelice din Bistrița, monument istoric din secolul al XIV-lea, distrusă de un incendiu în vara anului 2008. Clădirea necesită re­pa­rații în valoare totală de 4,7 milioane de euro. Compania intenționează să se implice anual în procesul de reabilitare, prin donații financiare, muncă voluntară sau oferirea de produse și sisteme din domeniul construcțiilor.

Kanal D, post TV deținut de către trus­tul turc Dogan Yayin Holding și Ringier România, pentru că a îm­pli­nit, pe 18 februarie, doi ani de la lansarea pe piața românească. În cei doi ani, postul a reușit să urce pe po­ziția a treia în clasamentul cotelor de piață al stațiilor TV (pe segmentul de public comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani); în luna ianuarie 2009, Kanal D a avut o cotă medie de piață (share) de 5,7 procente.