OSKAR

Ursus Breweries, pentru că a finalizat o investiţie de 42 de milioane de euro în extinderea şi modernizarea fabricii de bere din Buzău. Prin această investiţie, fabrica şi-a mărit capacitatea de producţie cu aproape 50% (de la 1,9 milioane hectolitri la peste 2,5 milioane hectolitri pe an), devenind astfel una dintre cele mai mari unităţi de profil din România. Până în prezent, investiţiile companiei în această unitate se ridică la 120 de milioane de euro, de la preluarea ei

Ursus Breweries, pentru că a finalizat o investiţie de 42 de milioane de euro în extinderea şi modernizarea fabricii de bere din Buzău. Prin această investiţie, fabrica şi-a mărit capacitatea de producţie cu aproape 50% (de la 1,9 milioane hectolitri la peste 2,5 milioane hectolitri pe an), devenind astfel una dintre cele mai mari unităţi de profil din România. Până în prezent, investiţiile companiei în această unitate se ridică la 120 de milioane de euro, de la preluarea ei de către SABMiller, în 1996.

UniCredit, grup bancar italian, pentru că a lansat cea de-a şaptea ediţie a programului internaţional de masterat în domeniul financiar-bancar „New Europe Master in Banking and Entrepreneurship“. Programul finanţează 30 de burse în valoare de câte 22.000 de euro şi este destinat tinerilor absolvenţi de facultate din România şi din alte ţări în care există reprezentanţe UniCredit. Din valoarea totală a bursei (25.000 de euro), o parte va fi acoperită de candidaţi, în trei rate a câte 1.000 de euro. Pentru detalii, consultaţi www.masterbe.com.

Centrul pentru Jurnalism Independent şi Centrul Carter ­(At­lan­ta, SUA), pentru că au iniţiat programul de burse Rosalynn Carter pentru jurnalism pe probleme de sănătate mintală. În cadrul programului, doi jurnalişti români vor lucra timp de un an la un proiect media care va aduce în atenţia publicului aspecte legate de sănătatea mintală. Fiecare bursier va primi un sprijin financiar în valoare de 2.500 de dolari. Bursele sunt accesibile tuturor jurnaliştilor.

Patronatul Farmaciştilor din România şi Asociaţia Antiparkinson, pentru că au lansat campania de informare privind sindromul Parkinson, numită „Nu îi lăsa să lupte singuri“. Campania se va desfăşura timp de şapte luni, în care se vor aduna informaţii cu privire la numărul de bolnavi, stadiul de evoluţie a bolii şi ameliorarea sindromului. Campania va avea loc în peste 500 de farmacii.

Evenimentul zilei, pentru că va lansa din luna mai o emisiune TV zilnică, în colaborare cu B1 TV. Emisiunea va fi difuzată între orele 14.00 şi 18.00 şi va prezenta cele mai importante ştiri ale zilei chiar din redacţia cotidianului. Potrivit lui Vlad Macovei, redactorul-şef, care va coordona acest proiect alături de redactorul-şef adjunct Ioana Lupea, conţinutul editorial va fi asigurat în proporţie de 100% de ziar.