161-31026-oskar3.jpgCorneliu Porumboiu regizor, pentru cele două premii câştigate la Cannes cu filmul „Poliţist, adjectiv“: Premiul juriului secţiunii Un Certain Regard şi Premiul FIPRESCI (Fédération Internationale de la Presse Cinématographique) pentru secţiunea Un Certain Regard. Pelicula „Poliţist, adjectiv“ relatează povestea unui poliţist dintr-un oraş de provincie (Dragoş Bucur). Acesta este obligat să investigheze un caz minor, al cărui protagonist este un licean. Pe parcursul investigaţiei, poliţistul îşi dă seama că nu mai crede în meseria sa. Pelicula a primit cronici laudative, după premiera mondială la Cannes, în publicaţii precum Variety şi The New York Times.

161-31027-oskar2.jpgSaatchi & Saatchi PR, pentru că a câştigat un premiu Gold SABRE Award cu Campania „Hola, soy Rumano“ a Agentiei pentru Strategii Guvernamentale. Premiile SABRE se acordă în cadrul celei mai importante competiţii internaţionale dedicate exclusiv relaţiilor publice. Anul acesta, gala de decernare a avut loc la Stockholm, în Suedia. Campania „Hola, soy Rumano“, premiată la categoria Community Relations, a avut ca obiectiv îmbunătăţirea imaginii românilor care trăiesc în Spania, aşa cum era reflectată de mass-media. Tacticile au evidenţiat contribuţia pozitivă a acestora în diferite domenii: economic, social, cultural.

161-31028-oskar1.jpgPricewaterhouse-Coopers, pentru că a fost desemnată cea mai bună firmă în domeniul diversităţii, în ediţia 2009 a topului realizat de DiversityInc. Clasamentul include un grup de zece companii nominalizate pentru acele strategii adoptate care prevăd crearea unei culturi organizaţionale diverse şi cu un grad mare de coeziune. Locurile următoare în topul DiversityInc sunt ocupate, în ordine, de companiile IBM, Procter & Gamble, Cisco Systems, PepsiCo, Deloitte, Colgate – Palmolive, Novartis Pharmaceuticals, Bayer Corporation şi Accenture.