Sorana Cîrstea, jucătoare de tenis, pentru că a reuşit să ajungă până în sferturile de finală ale turneului Roland Garros. Românca în vârstă de 19 ani s-a calificat eliminând-o pe cea de-a cincea favorită a competiţiei, Jelena Jankovici, scor 3-6, 6-0, 9-7, după două ore şi 44 de minute. Până în optimile de finală ale turneului Roland Garos, Jelena Jankovici, fost lider al clasamentului mondial, nu pierduse niciun set. Sorana Cîrstea a egalat performanţa Ruxandrei Drago
Sorana Cîrstea, jucătoare de tenis, pentru că a reuşit să ajungă până în sferturile de finală ale turneului Roland Garros. Românca în vârstă de 19 ani s-a calificat eliminând-o pe cea de-a cincea favorită a competiţiei, Jelena Jankovici, scor 3-6, 6-0, 9-7, după două ore şi 44 de minute. Până în optimile de finală ale turneului Roland Garos, Jelena Jankovici, fost lider al clasamentului mondial, nu pierduse niciun set. Sorana Cîrstea a egalat performanţa Ruxandrei Dragomir, care a jucat în sferturi la Openul francez, în 1997.
Papaya Advertising, agenţie de publicitate, pentru câştigătoarea marelui trofeu la festivalul de publicitate EFFIE, obţinut pe baza rezultatelor campaniei de promovare a brandului Cava D’Oro, aflat în portofoliul Alexandrion Group. Aflată la prima participare la festival, agenţia de publicitate a mai primit cinci trofee (patru gold EFFIE şi un bronz EFFIE) pentru campaniile dedicate brandurilor CEC Bank, Savana cu Teflon şi Cava D’Oro. Următoarea clasată la ediţia din acest an a festivalului, Leo Burnett&Target, a câştigat patru trofee, iar agenţiile de publicitate Graffiti BBDO, Next Advertising şi CAP au primit trei trofee fiecare. Agenţiile Scala JWT, Proximity şi Brands & Bears, aflate pentru prima oară în rândul participanţilor EFFIE, au obţinut, în ordine, fiecare câte un trofeu, Bronze, Gold, respectiv Silver.
Western Union, lider pe piaţa globală a transferurilor de bani, pentru obţinerea premiului de excelenţă pentru „Facilitarea Oportunităţilor Economice Globale“. Trofeul a fost acordat la New York de către Comitetul pentru Promovarea Filantropiei Corporative (CECP). Programul premiat, „Lumea noastră, familia noastră“, costă 50 de milioane de dolari, se desfăşoară pe o perioadă de cinci ani şi facilitează identificarea de oportunităţi pentru emigranţi şi familiile lor. Premiul CECP a fost acordat companiei Western Union pentru iniţierea unuia dintre cele mai eficiente programe care încorporează dezvoltarea afacerilor.