Vodafone România pentru colectarea şi reciclarea a două tone de telefoane şi accesorii, de la lansarea programului de reciclare a telefoanelor mobile şi accesoriilor, în martie 2007. Cele două tone de material reciclabil au inclus un număr total de peste 8.000 de telefoane, dintre care 3.633 au fost colectate în perioada martie 2008 – martie 2009. Banii obţinuţi din reciclare vor fi donaţi în acest an către programul Viitor Plus, „Adoptă un copac!”, pentru a plan
Vodafone România pentru colectarea şi reciclarea a două tone de telefoane şi accesorii, de la lansarea programului de reciclare a telefoanelor mobile şi accesoriilor, în martie 2007. Cele două tone de material reciclabil au inclus un număr total de peste 8.000 de telefoane, dintre care 3.633 au fost colectate în perioada martie 2008 – martie 2009. Banii obţinuţi din reciclare vor fi donaţi în acest an către programul Viitor Plus, „Adoptă un copac!”, pentru a planta 6.250 de puieţi.
GE Foundation pentru implicarea în dezvoltarea tinerilor talentaţi din România printr-un program regional de burse universitare, Scholar-Leaders. GE Foundation, alături de Institute of International Education, a premiat 15 studenţi români cu câte o bursă în valoare de 3.000 de euro (1.500 de euro pe an, timp de doi ani). Ulterior, fiecare student a participat la un program regional de leadership şi teambuilding, organizat la Budapesta. „Am pornit de la premisa că formarea unor lideri tineri, bine pregătiţi şi cu responsabilitate socială este o condiţie preliminară esenţială în crearea unui mediu de afaceri global sănătos şi coerent“, a spus Cristian Colţeanu, director executiv regional al GE pentru România, Bulgaria şi Moldova.
Cosmote România pentru programul de reciclare Green Office, un proiect intern de responsabilitate socială al cărui obiectiv este educarea şi implicarea angajaţilor în activităţi de protecţie a mediului, începând cu propriul birou. Programul are trei componente principale: reducerea consumului de energie şi de apă, reutilizarea şi reciclarea materialelor din plastic şi hârtie. Pe tot parcursul anului, programul va fi promovat printr-o campanie de comunicare în rândul angajaţilor companiei de telecomunicaţii. Green Office a fost premiat în cadrul galei „CSR Awards 2009“, la categoria Green Building.