166-32900-oskar3.jpgGrupul Renault
Pentru împlinirea a zece ani de la semnarea contractului de privatizare a Automobile Dacia Piteşti. La nivelul anului 2009, investiţiile grupului Renault în România au atins valoarea de 1,5 miliarde de euro. În acest an vor fi cheltuite aproximativ 103 milioane de euro pentru dezvoltare. În prezent, cota de piaţă atinsă de Dacia pe piaţa europeană se ridică la 1,5%.

166-32901-oskar2.jpgRoche România
Pentru campania de informare şi educare „Cancerul nu înseamnă condamnare la moarte“, care militează pentru o percepţie corectă a publicului asupra cancerului şi pentru accesul pacienţilor la cele mai noi terapii care pot prelungi speranţa de viaţă sau chiar pot aduce vindecarea. „Principalul obiectiv al acestei campanii este să transmitem un mesaj puternic de optimism atât către bolnavi, familie, prietenii acestora, cât şi celor care nu s-au confruntat niciodată cu o situaţie de acest fel. Cancerul poate fi învins, iar acest optimism se bazează pe dovezi ştiinţifice“, spune Dan Zamonea, director general al Roche România. Campania este realizată în parteneriat cu Institutul Oncologic Bucureşti şi Institutul Oncologic Cluj.

166-32902-oskar1.jpgLeo Burnett& Target România
Pentru câştigarea trofeului Bronze Lion la secţiunea Media (Product & Service: Travel, Entertainment & Leisure) a ediţiei din acest an a Festivalului de publicitate Cannes Lions, cea mai prestigioasă competiţie din industria comunicării. Agenţia de publicitate a fost premiată pentru campania „Expoziţia dinozaurilor“, dedicată promovării uneia dintre cele mai mari expoziţii pe această temă din lume adusă spre vizionare în cadrul Muzeului Naţional de Istorie Naturală Grigore Antipa.