BRD
Pentru lansarea programului „Căutăm Oameni Mari”, care va sprijini oamenii talentaţi. Banca va acorda în fiecare lună, din iulie până în decembrie, câte o sponsorizare de 5.000 de euro unei persoane cu un talent deosebit. Programul face parte din campania de aniversare a 10 ani de la privatizare. Românii care cunosc o persoană cu un talent deosebit, care are nevoie de ajutor pentru a-şi îndeplini visul, îi pot scrie povestea pe site-ul www.cautamoamenimari.ro. Poveştile se publică în primele 20 de zile ale lunii. În următoarele 10 zile sunt votate de vizitatorii site-ului, iar cele care nu câştigă într-o lună pot participa şi în luna următoare.
FUNDAŢIA VODAFONE ŞI FPMR
Pentru lansarea proiectului „Bătrâneţe frumoasă”, prima campanie naţională de strângere de fonduri în beneficiul vârstnicilor. Donaţiile se pot face prin sms la numărul 874 (2 euro) între 15 iulie şi 30 septembrie sau online pe site-ul Fundaţiei Principesa Margareta a României (FPMR), banii strânşi din campanie urmând să sprijine în perioada octombrie 2009 – octombrie 2010 circa 1.500 de vârstici. Promovarea proiectului „Bătrâneţe frumoasă” a fost realizată cu sprijinul pro bono al agenţiilor AdVenture şi Lowe PR.
MCCANN PR
Pentru câştigarea trofeului “Creative Team of the Year” pentru al doilea an consecutiv, la festivalul International Business Awards (Stevie Awards), campania premiată fiind „Bookfest. Cărţile au răspunsuri“. Nominalizaţii au fost aleşi din peste 1.700 de înscrieri din 40 de ţări. The International Business Awards, „Oscarurile lumii de afaceri” potrivit The New York Post, este singura competiţie globală care premiază performanţele companiilor în afaceri. Cele peste 40 de categorii includ şi o secţiune dedicată celor mai bune campanii de PR şi advertising ale anului.