172-35381-oskar3.jpgMicrosoft România
Pentru implementarea campaniei „Copilăria în siguranţă“ de prevenire a dispariţiei minorilor şi de educare pentru creşterea siguranţei online. „Mă bucur că iniţiativa noastră, începută în urmă cu patru ani, se dezvoltă, tot mai multe instituţii înţelegând importanţa prevenţiei şi educaţiei privind siguranţa copiilor“, spune Sanda Foamete, Senior Education Manager al Microsoft România. Demersul companiei este susţinut pentru al doilea an consecutiv de Fundaţia Nadia Comăneci.

172-35382-oskar2.jpgPetrom
Pentru transparenţa în comunicare şi publicarea unui raport anual de responsabilitate socială corporativă. Raportul arată că Petrom a investit zece milioane de euro în programe de responsabilitate socială, în perioada 2007-2008. Principalele direcţii pe care Petrom a acţionat au fost mediu, educaţie, comunităţi locale şi angajaţi. Prin programele sale de CSR, compania a redat comunităţilor locale o suprafaţă de 70.500 de metri pătraţi de spaţiu verde, a construit 117 case prin programele Habitat for Humanity, a renovat alte 60 de locuinţe şi a împădurit 15 hectare de teren.

172-35383-oskar1.jpgOrganizatia Salvaţi Copiii
Pentru implementarea proiectului „Copiii romi se pregătesc pentru grădiniţă!“, adresat copiilor din categorii sociale defavorizate, prin care peste 850 de copii cu vârste cuprinse între trei şi cinci ani, din 43 de comunităţi rurale, din toate judeţele ţării, participă la grădiniţele estivale. Pentru copiii proveniţi din medii sociale defavorizate, în majoritate romi, urmarea unor cursuri de grădiniţă estivală este vitală pentru familiarizarea cu educaţia preşcolară şi pregătirea în vederea accesului ulterior la şcoală.