Selgros pentru inaugurarea, în cartierul Drumul Taberei, a celui de-al patrulea magazin de tip cash&carry din Bucureşti şi al 18-lea din România, în urma unei investiţii de 38 de milioane de euro. Realizat în parteneriat cu reţeaua de comercializare a materialelor de construcţii Dedeman, complexul comercial ocupă o suprafaţă de 8.000 de metri pătraţi. Compania a anunţat, cu această ocazie, că îşi menţine planul de extindere cu 21 de magazine în marile oraşe din România. Anul trecut, Selgros Cash&Carry România a înregistrat o cifră de afaceri de peste trei miliarde lei şi un profit net de 143,7 milioane lei.
Carrefour pentru deschiderea, în localitatea Bacia, judeţul Hunedoara, a celui de-al doilea centru logistic din România. Depozitul are o suprafaţă totală de 20.000 metri pătraţi, din care 2.450 metri pătraţi sunt destinaţi activităţii cu fructe şi legume, iar 1.500 metri pătraţi reprezintă spaţii de birouri. Platforma este prevăzută să aprovizioneze supermarketurile Carrefour din Transilvania, Banat şi Oltenia şi hipermarketurile din aceeaşi zonă. Depozitul permite crearea a 100 de locuri de muncă, totalul angajaţilor din cele două centre logistice fiind de 350. Prima platformă logistică din România a grupului francez a fost deschisă în 2007 în parcul Cefin, de lângă Bucureşti.
Automobile Dacia pentru avansul de 77,2% al vânzărilor înregistrate, în august, în Franţa, în contextul unei pieţe în scădere pe ansamblul anului. Compania deţinută de grupul Renault a vândut, luna trecută, 5.368 de unităţi, iar pe ansamblul primelor opt luni, un număr de 37.669 de unităţi (+ 33,8% faţă de perioada similară a anului trecut). Cota de piaţă a constructorului auto din Mioveni a urcat cu 1,9 puncte procentuale în august, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, la 4,1%, şi cu 0,7 puncte în primele opt luni, faţă de intervalul similar al anului trecut, la 2,3%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).