VISA, pentru că a bugetat, împreună cu băncile membre din România, peste un milion de euro pentru trei campanii de informare, care se derulează în perioada octombrie 2009-septembrie 2010 şi au ca scop stimularea plăţilor cu cardul. Cătălin Creţu, directorul general al VISA Europe pentru România, a precizat că VISA va promova aceste campanii prin intermediul canalelor de print, online şi outdoor şi nu va apela la posturile tv. La începutul anului, VISA Europe a lansat o nouă campanie, care urmăreşte creşterea nivelului de informare a românilor despre beneficiile plăţilor cu cardul care se va derula pe parcursul întregului an. În România, există în prezent 27 de bănci membre ale VISA Europe, dintre care 13 pot să instaleze terminale POS.
COSMOTE, pentru lansarea celei de-a doua ediţii a programului de responsabilitate socială „Mesaje de iubire“. Ca parte a campaniei, COSMOTE România va oferi o parte din veniturile obţinute în urma SMS-urilor trimise de clienţii săi în noaptea de Anul Nou către organizaţii non-profit şi caritabile. În urma primei ediţii, COSMOTE România a oferit câte 15.000 de euro către organizaţiile non-profit Salvaţi Copiii România, Telefonul Copilului şi Fundaţia Hospice Casa Speranţei. Prin această susţinere, cele trei fundaţii au dezvoltat şi continuat în 2009 câteva dintre proiectele lor.
UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI, pentru că, împreună cu producătorul autohton de soluţii de securitate BitDefender, organizează, la Cluj-Napoca, evenimentul „Ziua Roboţilor Inteligenţi“. Anul acesta, competiţia va reuni 18 echipe de studenţi în anul al III-lea la Facultatea de Matematică – Informatică. Echipamentele folosite de studenţi pentru concurs au o valoare de aproximativ 80.000 de lei şi au fost achiziţionate din banii obţinuţi de la Ministerul Educaţiei în urma unor granturi de cercetare. La finalul competiţiei, BitDefender va premia studenţii cu componente IT şi software cu licenţă.