HP România, pentru că centrul său de servicii partajate din Bucureşti va creşte, până la finalul anului, numărul angajaţilor cu 30% (600 de persoane) prin atragerea studenţilor şi a tinerilor cu experienţă profesională de 1-2 ani. Global eBusiness Operations (GeBOC) derulează multiple activităţi de relaţionare cu clientul sau cu partenerii, activităţi administrative şi logistice, de suport creditare şi colectare a debitelor şi de suport a vânzărilor în 22 de limbi străine. Activitatea GeBOC este structurată în cinci divizii: Global Business Services, Imaging and Printing Group, Personal Systems Group, Technology Solutions Group şi Finance.
Obi, pentru că a investit circa cinci milioane de euro în amenajarea unui magazin la Ploieşti. Unitatea, care va fi deschisă la sfârşitul lunii aprilie, este prima din judeţul Prahova şi va avea o suprafaţă totală de circa 10.000 mp, dintre care aproape 8.500 mp reprezintă suprafaţa de vânzare. Reţeaua de magazine de tip „do it yourself“ Obi mai deţine în România patru magazine (Bucureşti, Oradea, Piteşti şi Arad), ultimele două fiind deschise în aprilie 2009. La nivel internaţional, grupul Obi deţine 537 de magazine în Europa şi Rusia, cu un număr de circa 40.000 de angajaţi. În anul fiscal 2009, compania a înregistrat vânzări de 5,9 mld. euro. Pe lângă Obi, grupul german Tengelman mai este prezent pe piaţa locală prin intermediul reţelei de magazine discount Plus.
BCR, pentru că a finalizat cu succes „Programul naţional multianual 2002-2009“, în cadrul căruia a acordat credite pentru IMM-uri, cofinanţând 132 de proiecte în valoare de peste 33,2 milioane de lei. Pe perioada derulării proiectului, creditele acordate de bancă au fost de circa 8,4 milioane de lei, alocaţiile financiare nerambursabile încasate de clienţi au fost de 13,8 milioane de lei, iar sursele proprii utilizate de către beneficiari au fost de 11 milioane de lei.