OSKAR

Avrig 35 şi Cascade Group, pentru demararea unei investiţii de 80 de milioane de euro într-un centru comercial ce va fi inaugurat în 2011 în estul Bucureştiului. Fondurile necesare vor fi asigurate în cea mai mare parte din surse proprii, dar şi de la fonduri de in­vestiţii din afara României. Numit Pallady Shopping Center, proiectul va cuprinde un hipermarket Auchan cu o suprafaţă de vânzare de 20.000 mp şi o unitate Decathlon, iar întregul proiect se întinde pe 10 hectare d

Avrig 35 şi Cascade Group, pentru demararea unei investiţii de 80 de milioane de euro într-un centru comercial ce va fi inaugurat în 2011 în estul Bucureştiului. Fondurile necesare vor fi asigurate în cea mai mare parte din surse proprii, dar şi de la fonduri de in­vestiţii din afara României. Numit Pallady Shopping Center, proiectul va cuprinde un hipermarket Auchan cu o suprafaţă de vânzare de 20.000 mp şi o unitate Decathlon, iar întregul proiect se întinde pe 10 hectare de teren şi va avea 3.000 de locuri de parcare. Printre chiriaşii centrului comercial se vor număra Deichmann, Burger King, McDonald’s şi Takko.

Rewe, pentru că proiectul de supermarket „Green Buil­ding“ a fost nominalizat pentru „Premiul European pentru Energie Durabilă 2010“, oferit de Comisia Europeană. Supermarketul companiei Rewe face astfel parte din categoria celor cinci candidaţi la premiul care va fi acordat la Bruxelles, la sfârşitul lunii martie, de către comisarul european pentru energie, Gunther Oettinger. Compania Rewe îşi desfăşoară activitatea sub brandurile Billa şi Penny în unsprezece ţări europene. În România, primul magazin Selgros a fost deschis în cursul anului 2001, iar acum există un număr de 18 astfel de magazine pe piaţă.

BauMax, pentru inaugurarea primului magazin în Bucureşti, în centrul comercial Sun Plaza. Unitatea este a zecea din reţeaua companiei, suprafaţa totală de­păşind 100.000 mp. Anul acesta vor mai fi inaugurate încă patru unităţi în Piteşti, Constanţa şi Timişoara, iar alte două sunt planificate pentru Bucureşti pe termen mediu. Retailerul austriac de bricolaj mizează pe creşterea cifrei de afaceri în România, în 2010, cu 62,5%, de la 480 milioane lei la 780 milioane lei. Suma alocată pentru cele patru magazine totalizează 80 milioane euro, unitatea din Bucureşti necesitând fonduri de zece milioane euro, potrivit reprezentanţilor BauMax.