Holcim România, pentru că a fost acceptată ca fiind partener oficial în campania „Sustainable Energy Europe“, iniţiată de Comisia Europeană. Decizia reprezintă o recunoaştere a activităţii depuse de companie pentru crearea de produse eficiente din punct de vedere ecologic şi pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Holcim s-a înscris în campanie cu proiectul „Betoane cu cimenturi compozite – o soluţie durabilă şi eficientă energetic de combatere a schimbărilor climatice în industria construcţiilor“. Holcim deţine pe piaţa din România două fabrici de ciment, în Câmpulung şi Aleşd, o staţie de măcinare la Turda, 20 de staţii ecologice de betoane şi cinci staţii de agregate.
IAA România, pentru decernarea „Premiilor de Excelenţă IAA”, distincţii oferite persoanelor care au contribuit în mod semnificativ la dezvoltarea industriei de marketing şi comunicare din România. Printre cei 14 câştigători ai celei de-a treia ediţii s-au numărat Mugur Isărescu, guvernatorul BNR, care a primit premiul „pentru contribuţia excepţională la stabilitatea macroeconomică a României“ şi Cosmin Alexandru, fondator al Asociaţiei Erudio, „pentru excelenţa în comunicare şi educaţie, prin proiectele Erudio şi Erisma“. Jurnalistului Petre Barbu i-a fost acordat premiul „pentru excelenţa în comunicare jurnalistică“. International Advertising Association are sucursale în 96 de ţări, cea din România reunind peste 170 de companii.
Emilia Bunea, pentru că a fost promovată în funcţia de Chief Financial Officer în cadrul ING Asigurări Europa Centrală, coordonând finanţele companiilor de asigurări şi pensii ale grupului din zece ţări. În regiune, grupul deserveşte peste şapte milioane de clienţi şi are aproximativ 4.000 de angajaţi. Poziţia de director general al ING Fond de Pensii, rămasă liberă în urma avansării Emiliei Bunea, va fi ocupată de Marius Popescu, în prezent director general al ING Investment Management.