Ambasada SUA şi MAE, pentru că au lansat campania de informare „Viză pentru SUA“ privind procedura de solicitare a vizei temporare pentru Statele Unite, demers ce sprijină îndeplinirea criteriilor tehnice de către România pentru acceptarea în programul Visa Waiver. Componenta principală a campaniei este secţiunea cu informaţii de pe pagina de internet a MAE. Cetăţenii români vor fi direcţionaţi către această secţiune prin intermediul unui banner online plasat pe paginile de internet ale 22 de instituţii de presă, cu ajutorul unui spot video şi al unui spot radio. Anul trecut, peste 26.000 de români au primit vize temporare pentru SUA.
RBS România, pentru că desfăşoară programul „Cultura şi etica bancară“ în cadrul ASE Bucureşti, dedicat promovării misiunii şi valorilor instituţiilor financiar-bancare. Studenţii din ultimul an, care sunt eligibili să participe la cursuri, abordează în cadrul acestora atât probleme teoretice privind subiecte din domeniul financiar-bancar, cât şi probleme practice şi studii de caz. Derulate în perioada martie-mai 2010, cursurile sunt susţinute de către experţi ai RBS şi reprezentanţi ai managementului băncii. Evaluarea constă fie într-un eseu, fie un studiu de caz pe o temă la alegere din cele dezbătute în timpul anului. În prezent, RBS România îşi desfăşoară activitatea în 15 oraşe, prin intermediul a 31 de unităţi.
Vodafone România, pentru că a extins aria de acoperire a reţelei HSPA+, care permite clienţilor acces mobil la internet cu viteze de până la 21,6 Mbps pentru descărcare şi de până la 5,7 Mbps pentru încărcare, în 15 mari oraşe şi zone turistice din ţară. Tariful abonamentului pentru serviciile de broadband mobil la viteze HSPA+ este de 26,99 euro pe lună. Vodafone a fost primul operator care a lansat comercial serviciile HSPA+ în România, în septembrie 2009. Parte a grupului britanic de telecomunicaţii Vodafone, operatorul local avea, la finalul anului trecut, 9,663 milioane de utilizatori.