The Group, pentru că sărbătoreşte cinci ani de la înfiinţare şi trei ani de când este, conform cifrelor oficiale, lider al industriei de publicitate în România. Grupul de comunicare, fondat de Mihaela Nicola şi Zoltan Szigheti, este alcătuit din 15 companii specializate care acoperă domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale şi are 160 de angajaţi. Grupul a înregistrat, în 2009, o cifră de afaceri de 81,1 milioane de euro, gestionând comunicarea pentru peste 70 de branduri locale şi internaţionale.
Xella Group, pentru că a inaugurat prima fabrică din România, dar şi cea mai modernă fabrică de BCA din Europa de Est, o investiţie de 32 de milioane de euro. Construcţia unităţii de producţie de la Păuleşti (judeţul Prahova) a fost realizată într-un timp-record de 12 luni. Xella Ro, filiala locală grupului, estimează că va vinde până la sfârşitul acestui an circa 285.000 metri cubi de Ytong (brand premium de BCA), însemnând o cotă de piaţă de 13% pe piaţa de BCA şi 7% pe piaţa de zidărie. Grupul Xella, deţinut de companiile de investiţii private PAI Partners şi Goldman Sachs Capital Partners, a înregistrat anul trecut vânzări de 1,2 miliarde de euro.
Asociaţiile Green Revolution/Green Area, pentru că au lansat un nou proiect prin care invită companiile să participe la Green Business Index (GBI), topul firmelor verzi din România, ce are ca scop recunoaşterea publică a eforturilor depuse de companii în domeniul mediului. Prin intermediul proiectului GBI, care constă într-un chestionar realizat cu ajutorul unor experţi independenţi, vor putea fi obţinute şi centralizate informaţii referitoare la activităţile de mediu desfăşurate sau angajate de companiile româneşti, ceea ce poate oferi autorităţilor o viziune de ansamblu a situaţiei existente şi, implicit, direcţionarea fondurilor şi iniţiativelor către zonele în care este nevoie de acestea. Astfel, se va reuşi şi atragerea atenţiei asupra importanţei protejării mediului şi a resurselor naturale existente.