Continental Automotive România, pentru aniversarea a 10 ani de când se află în România, perioadă în care a investit peste 370 de milioane de euro şi a creat 7.800 de locuri de muncă. Prezent pe piaţa românească cu ambele grupuri, Automotive şi Rubber, şi cu cinci din cele şase divizii ale sale, Continental deţine opt unităţi de producţie şi trei centre de cercetare - dezvoltare în localităţile Timişoara, Sibiu, Carei, Arad şi Iaşi. De asemenea, Continental are un joint-
Continental Automotive România, pentru aniversarea a 10 ani de când se află în România, perioadă în care a investit peste 370 de milioane de euro şi a creat 7.800 de locuri de muncă. Prezent pe piaţa românească cu ambele grupuri, Automotive şi Rubber, şi cu cinci din cele şase divizii ale sale, Continental deţine opt unităţi de producţie şi trei centre de cercetare – dezvoltare în localităţile Timişoara, Sibiu, Carei, Arad şi Iaşi. De asemenea, Continental are un joint-venture la Slatina şi un centru de distribuţie a anvelopelor pentru Europa de Est în localitatea Săcălaz.
BCR, pentru că a câştigat premiul „Banca Anului 2009“ în Real Estate. Distincţia a fost oferită de către EuropaProperty.com, în cadrul celei de‐a cincea ediţii a Southeastern European Real Estate Awards, una dintre cele mai presigioase gale în domeniu din regiune. Unul dintre proiectele pentru care BCR a fost premiată este dezvoltarea celei de a treia clădiri de birouri de clasa A din proiectul de birouri City Business Center Timişoara. Modatim, dezvoltatorul complexului de birouri City Business Center din Timişoara, a contractat în 2009 un credit de 7,6 milioane de euro de la BCR pentru finanţarea construcţiei. BCR, membră a Grupului Erste, are în România active de peste 16,4 miliarde de euro şi 667 de unităţi.
Coca-Cola România, pentru că patru dintre programele sale de responsabilitate socială au fost nominalizate în cadrul unor prestigioase competiţii internaţionale de comunicare. Este vorba de: CIPR Excellence Awards, IPRA Golden World Awards şi SABRE Awards. Astfel, proiectele „Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare“, „Programul de Colectare Selectivă“, „Grija pentru mediu începe din maşina ta“ şi revista internă Zoomzet au fost nominalizate alături de campanii şi programe de comunicare ale companiilor din întreaga Europă. Coca-Cola este una dintre primele multinaţionale care au investit în România.