Guvernul elveţian, pentru că a aprobat un acord-cadru prin care România va primi o finanţare nerambursabilă în valoare de 181 milioane de franci elveţieni (circa 130 milioane euro). România poate angaja fonduri în termen de cinci ani de la data aprobării creditului-cadru de către Parlamentul Elveţian (7 decembrie 2009), perioada destinată plăţilor efective fiind de zece ani. Domeniile eligibile pentru a fi finanţate din această contribuţie sunt: mediul şi infrastructura, promovarea sectorului privat, dezvoltarea socială şi a resurselor umane. Acordul-cadru urmează să fie aprobat şi de Guvernul României în perioada imediat următoare.
The Practice, pentru că a câştigat primul Leu la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume, marcând astfel prima victorie a industriei româneşti de PR la această competiţie. Agenţia, parte a Leo Burnett Group, a primit un Silver Lion în secţiunea PR Lions, categoria „Best Launch or Re-launch“, pentru campania pro optimism a pufuleţilor Gusto (client Phoenix), „Little voice, big sound“. Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care România îl câştigă la Cannes Lions, după un Silver Lion (Starcom România, 2007) şi două Bronze Lion (GMP, 2007 şi Leo Burnett, 2009).
Carpatair, pentru că a fost medaliată de IATA cu Certificatul de Platină pentru proiectul BCBP (Bar Coded Boarding Pass – Carte de Îmbarcare cu Cod de Bare). Premierea a avut loc la Berlin, în cadrul Adunării Generale Anuale IATA, care recompensează implementarea completă de către 41 de linii aeriene din întreaga lume, dintre care zece din Europa, a cărţilor de îmbarcare cu cod de bare pentru toate zborurile operate. Carpatair este singura companie din România medaliată pentru un astfel de proiect. BCBP este o carte de îmbarcare care permite pasagerilor să se înregistreze singuri pentru zbor, ceea ce duce la simplificarea procedurilor în transportul aerian.