Bosch Communication Center, pentru că sărbătoreşte 25 de ani de la înfiinţare. În această perioadă, Bosch Communication Center a devenit un jucător important pe plan internaţional atât în domeniul monitorizării, cât şi al relaţiilor cu clienţii (din 1993), iar mai târziu şi în domeniul serviciilor de externalizare a proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing). Din 2007, compania este prezentă şi pe piaţa din România, prin sediul de la Timişoara. Pe parcursul anului trecut, numărul angajaţilor din România s-a dublat, astfel încât, la începutul lui 2010, numărul acestora s-a ridicat la aproximativ 430 de persoane.
H&M, pentru că va deschide primul magazin din România, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Conceput ca flagship (statut care se referă la aplicarea celor mai înalte standarde de design existente în cadrul reţelei), magazinul va ocupa o suprafaţă desfăşurată pe două etaje, urmând să fie inaugurat în primăvara lui 2011. Hennes&Mauritz (H&M) este unul dintre cei mai populari retaileri de îmbrăcăminte din lume, cu afaceri anuale de 10 miliarde de euro. Grupul suedez are în prezent aproximativ 76.000 de angajaţi şi circa 2.000 de magazine în 37 de ţări.
Astra Asigurări, pentru că sprijină lansarea primei rachete spaţiale româneşti. Compania de asigurări a semnat, împreună cu Asociaţia Română pentru Cosmonautică şi Aeronautică (ARCA), un parteneriat pentru spijinul Misiunii 4 – lansarea rachetei Helen 2, prima rachetă spaţială românească, participantă în competiţia internaţională de astronautică Google Lunar X Prize. Prin acest parteneriat, Astra Asigurări sponsorizează asigurarea navelor şi a echipajelor care vor participa la operaţiunile de lansare de pe Marea Neagră. Compania îşi reafirmă astfel sprijinul pentru susţinerea inovaţiei şi performanţei româneşti din domeniul cercetării, după ce, în anul 2009, a mai colaborat cu ARCA, cu ocazia testului de lansare a Misiunii 3.