''Nivelul ridicat al tehnologiei noastre, superioritatea brandului şi investiţiile în serviciile preferate de clienţii noştri ne-au permis să înregistrăm o performanţă solidă în Grecia în ciuda dificultăţilor economice şi a reducerii cheltuielilor de consum. În România, mediul concurenţial intens întârzie redresarea operaţiunilor noastre, dar sunt convins că iniţiativele noastre vor fi încununate de succes'', a afirmat directorul general Michael Tsamaz. 

Profitul net s-a situat la 33,6 milioane de euro (37,51 milioane de dolari) în perioada aprilie – iunie 2016, faţă de pierderi de 3,6 milioane de euro (3,9 milioane de dolari) în trimestrul doi din 2015. 

Veniturile au urcat cu 0,1% în trimestrul din 2016, la 954,7 milioane de euro, de la 953,5 milioane de euro în perioada similară din 2015. 

Datoria netă a companiei elene a scăzut cu 30,3% în perioada aprilie – iunie 2016, la 736,4 milioane de euro. 

Profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) a urcat cu 29,7% în perioada aprilie – iunie 2016, la 305,1 milioane de euro, de la 235,2 milioane de euro în trimestrul din 2015. 

Deutsche Telekom controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România. La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom şi Cosmote România au anunţat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele şi serviciile vor fi oferite sub brandul 'T'. 

AGERPRES