Ce înseamnă tranziția OTP Bank la Grupul Banca Transilvania pentru clienți
La finalul lunii iulie, Banca Transilvania a preluat OTP Bank România, marcând începutul unei perioade de tranziție. Deși cele două instituții bancare vor funcționa separat până la finalizarea integrării, reprezentanții acestora au oferit asigurări clienților despre continuitatea și stabilitatea serviciilor oferite.
Clienții OTP vor continua să își desfășoare operațiunile cu această bancă în perioada de tranziție. Deși OTP Bank România a devenit parte a Grupului Banca Transilvania, condițiile contractuale și politica privind depozitele rămân aceleași. Reprezentanții băncii au subliniat că, până la finalizarea procesului de integrare, OTP Bank și Banca Transilvania vor opera separat.
Clienții nu ar trebui să fie afectați de această schimbare
OTP Bank a anunțat că își dorește ca clienții să nu simtă impactul acestei schimbări. Echipa băncii este dedicată unei tranziții line și fără întreruperi, astfel încât experiența clienților să nu fie afectată. Clienții vor rămâne în continuare ai OTP, fără a deveni automat clienți ai Băncii Transilvania, chiar dacă OTP face acum parte din Grupul Banca Transilvania.
Termenii și condițiile contractelor clienților OTP Bank România vor rămâne neschimbate în urma achiziției. Instituția bancară a anunțat că împrumuturile și dobânzile nu vor fi afectate și că orice schimbări viitoare vor fi comunicate în timp util. Clienții vor fi notificați oficial despre orice evoluții importante din perioada următoare, transmite instituția bancară.
Transferul împrumuturilor către Banca Transilvania va fi treptat
În cadrul procesului de integrare, împrumuturile acordate de OTP vor fi transferate la Banca Transilvania. Totuși, până la finalizarea acestui transfer, clienții vor putea folosi conturile deschise la ambele bănci și vor colabora separat cu fiecare dintre acestea, așa cum au făcut și până acum.
OTP Bank a subliniat importanța comunicării transparente cu clienții săi. Toate detaliile referitoare la migrarea conturilor bancare de la OTP la Banca Transilvania vor fi comunicate în mod clar și din timp. Platforma online a băncii va oferi informații actualizate pentru a asigura că toți clienții sunt la curent cu schimbările și noile proceduri.
OTP Bank România avea 2,64% cotă de piaţă în funcţie de active. Banca mai gestiona:
- 420.000 de clienţi persoane fizice,
- peste 22.000 de clienţi Corporate şi IMM,
- 1.800 de angajaţi,
- 96 de sucursale.