OTP Bank şi-a majorat capitalul social până la aproape 683 de milioane de lei, în 2012

OTP Bank România şi-a majorat capitalul social cu 140 de milioane de lei, la începutul anului 2012, până la un nivel de 682,9 milioane lei, prin contribuţia integrală a acţionarului majoritar, OTP Bank Nyrt, potrivit datelor furnizate de OTP România, scrie Agerpres.

În 2011, venitul net din dobânzi, taxe şi comisioane al OTP Bank România a înregistrat o creştere de aproximativ 35% faţă de anul precedent, în timp ce costurile de operare au înregistrat niveluri comparabile cu 2010. OTP Group a fost declarat, în 2011, al treilea cel mai stabil grup din Europa, obţinând cel de-al treilea nivel Tier1 în rândul băncilor europene analizate, acest rezultat reprezentând cel mai ridicat punctaj în rândul băncilor prezente pe piaţa din România, conform testului de stres desfăşurat pe teritoriul UE de Autoritatea Bancară Europeană (EBA), în colaborare cu Autoritatea de Supervizare Financiară din Ungaria, Banca Centrală Europeană (ECB), Comisia Europeană (EC) şi Comitetul European pentru Riscuri Sistemice (ESRB).

De asemenea, în 2011, portofoliul de credite la nivel brut a crescut cu 15%, în 2011, în timp ce volumele de credite corporative au înregistrat creşteri constante, în fiecare trimestru din 2011. Anul trecut, OTP Bank România a lansat ‘OTP Mentor’, un program complet de consultanţă financiară, creat pentru cei care doresc să îşi optimizeze resursele financiare. www.dresoruldelei.ro este platforma online a programului care oferă instrumentele pentru o mai bună evaluare a resurselor financiare.

Tot în 2011, OTP Bank România a continuat Programul de Protecţie a Debitorilor, pentru a asigura securitatea clienţilor dar şi a băncii, precum şi pentru a acţiona responsabil în a-şi ajuta clienţii să depăşească un nou an dificil.

"În 2011, am continuat să fim aproape de clienţii noştri şi am dezvoltat o strategie strictă de control al riscurilor, adaptată la pieţele şi tendinţele bancare din România. Am dus serviciul pentru clienţi la un alt nivel, pentru a deveni mai mult decât un furnizor de servicii financiare, un adevărat consultant financiar. Strategia orientată către clienţi ne-a determinat să continuăm Programul de Protecţie a Debitorilor şi să dezvoltăm produse financiare personalizate, adaptate nevoilor clienţilor noştri şi condiţiilor în continuă schimbare ale pieţei (…)", a declarat László Diósi, CEO OTP Bank România.

OTP Bank Romania este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.