Mai mult de 2000 de clienți ai OTP Bank au fost contactați pentru discuții personale în vederea întampinării problemelor de rambursare, au declarat într-o conferință de presă oficialii băncii.
In același timp, banca a acordat și un număr de circa 1000 refinanțari externe, adică între 16% și 18% din întregul portofoliu de credite. Rata creditelor neperformante în cadrul OTP este cu două puncte procentuale mai mică decât media pieței.
70% dintre creditele interne refinanțate au supraviețuit, au adăugat reprezentanții OTP.
Creditul în franci elvețieni este în continuare „unul dintre produsele reprezentative ale OTP Bank. La un credit luat în CHF, încă este mai rentabilă pentru client această variantă, dar nu se știe ce va fi în următorii doi ani”, declară reprezentanții băncii.
Conform acestora, banca are în prezent în portofoliu cca. 60.000 de clienți retail cărora li s-au acordat credite. Targetul pentru anul viitor este de a crește cu 6% valoarea finanțărilor.