Programul se adresează posesorilor de carduri OTP Bank emise sub sigla MasterCard atât de credit, cât și de debit şi oferă beneficii încă din prima zi.
Odată intrați în programul de recompense‚ ’’MasterCard Rewards’’, clienții primesc un bonus de 1.000 de puncte, pe care le pot folosi pentru achiziţionarea produsului preferat dintr-un catalog ce include peste 200 de oferte. De asemenea, primii 3.000 de clienţi care se înrolează în program vor primi încă 1.000 puncte la prima plată cu cardul.
De la gadgeturi, la jucării pentru cei mici, și de la pachete spa, la zboruri cu parapanta, posesorii cardurilor MasterCard emise de OTP Bank au la dispoziție produse şi servicii din șase categorii: “Multimedia & Accesorii”, “Produse pentru casă”, “Hobby & Sport”, “Kids Club”, “MasterCard” și ”Călătorii și Timp liber”.
OTP speră ca până la finalul anului 10% din clienţii săi posesori de carduri MasterCard să fie înrolaţi în programul de recompense, mai exact circa 20.000 de carduri, dintr-un portofoliu de peste 200.000 de carduri MasterCard. Pentru premiile din cadrul programului OTP a pregătit un buget de 500.000 lei şi speră ca la anul să mărească suma considerabil.
Cum se primesc punctele? Clienţii vor primi câte 1 punct pentru fiecare 4 lei cheltuiţi pe cardul de debit, în vreme ce pentru cardul de credit se acordă 1 punct la fiecare 2 lei cheltuiţi.
Practic, banca sacrifică o parte din venituri pentru a investi în educarea clienţilor, iar clienţii mai educaţi înseamnă clienţi mai activi, cu un grad mai mare de satisfacţie şi de fidelitate.
Punctele de loialitate acumulate şi catalogul produselor pot fi urmărite pe o platformă dedicată din cadrul site-ului otpbank.ro
OTP oferă premii valoroase clienţilor care fac uzual plăţi cu cardurile MasterCard
25 februarie 2013, 21:24
Ultima modificare în 25 februarie 2013, 23:24
În premieră pentru piaţa românească, OTP a lansat un program de recompense adresat tuturor clienţilor proprii posesori de carduri MasterCard, prin care oferă puncte de loialitate pentru plăţile cu cardul la comercianţi. În schimbul acestor puncte, clienţii pot beneficia de produse şi servicii de larg interes, cum ar fi aparatură electronică, excursii, produse pentru casă etc.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Producţia de energie sub Ceauşescu: în 1980, produceam mai multă decât Japonia
- RĂZBOI ÎN SĂNĂTATE Ministerul vrea monopol pe licitaţii de 7,7 mld. lei
- Sectorul petrolier, polul investiţiilor din economia românească
- DEUTSCHE WELLE: Nemţii caută specialişti în străinătate
- Vasilescu, BNR: Criza economică din ultimii ani impune restructurarea companiilor şi a băncilor
- Cât mai ține criza? Vezi ce crede unul dintre cei mai bogați români
- Târg de joburi pentru tinerii care vor să lucreze în Grecia. Vezi cât se câştigă
- Timbrul de mediu, doar un prim pas către ”ecologizarea” parcului auto
- BNR i-a interzis activitatea de creditare unei bănci locale
- Antrenorul personal, o nouă modă printre românii cu bani