După reducerile din vinerea neagră, reprezentanții marilor retaileri au început să tragă linie și să-și numere vânzările. În unele cazuri, vânzările de încălțăminte și marochinărie au depășit 1 milion de euro în câteva zile.
Brandurile Otter, Tezyo, Aldo, Clarks și Salamander, deținute de Otter Distribution, au vândut de peste 1,2 milioane de euro între 18 și 20 noiembrie (și în pre-sale) atât în magazinele tradiționale, cât și în cele online. Creșterile au fost de 60% față de perioada similară a anului trecut, când campania de reduceri a fost doar pentru online.
Potrivit datelor companiei, ca urmare a campaniei de anul acesta, cele mai multe comenzi online au fost înregistrate din București – 58%, urmat de orașe ca Cluj Napoca – 8,8%, Brașov – 6,3%, Timișoara – 4,7%, Sibiu – 4,1% și Iași – 4%.
”Creșterea față de anul trecut este una semnificativă. Încă din 18 noiembrie am constatat faptul că volumul vânzărilor, în pre-sale și în prima zi de campanie, depășise pe cel al rezultatelor totale obținute în campania de anul trecut. Duminică, în ultima zi de campanie, s-a înregistrat online o creștere a comenzilor de peste 60%, în comparație cu ziua de sâmbătă, ajungându-se practic, în cele 2 zile (19 și 20 noiembrie), la valoarea înregistrată vineri, 18 noiembrie”, a declarat Cristi Movilă, director e-Commerce al grupului Otter Distribution.