Compania Otter Distribution, reprezentantul unor branduri internaționale de încălțăminte ca Otter, Geox și Clarks, a obținut în primele trei trimestre din 2011 un profit operațional de 1,3 milioane de euro, în creștere cu 17%, față de aceeași perioadă a anului trecut.
Înființată în 1997, Otter Distribution deține în prezent 37 de magazine în țară, prin care vinde branduri ca Ara, Clarks, Geox, Gabor, The Flexx, Otter sau le coq sportif.
Compania anunță pentru primele nouă luni ale lui 2011 o cifră de afaceri de 12,2 milioane de euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu anul trecut. Otter Distribution a încheiat 2010 cu o cifră de afaceri de 15,4 milioane de euro.
În 2011, brandurile cele mai bine vândute au fost Otter, Geox, Clarks, Ara și Gabor, pe segmentul de damă cele mai populare alegeri fiind produsele mărcilor Geox, Ara și Epica, în timp ce bărbații au cumpărat mai multe perechi din portofoliul Otter, Geox sau Clarks. Mărcile preferate pentru segmentul de copii sunt reprezentate de Geox, Melania și Converse.
”Așa cum am anticipat la începutul lui 2011, evoluția companiei a cunoscut un trend pozitiv față de ultimii doi ani. Strategia noastră de lansare a noi magazine și de creștere a numărului de branduri din portofoliu a fost confirmată de nivelul vânzărilor”, spune Filip Schwartz, directorul general al Otter Distribution
Anul acesta, retailerul a deschis trei noi magazine multibrand Otter, primului magazin multibrand Promenade (în Tom Constanța) și a primul monobrand Clarks din România (în AFI Palace Cotroceni).
95% din acțiunile Otter Distribution îi revin lui Filip Schwartz, restul de 5% fiind împărțite între membrii familiei sale. Filip Schwartz deține acțiuni și la Comex Otter, fabrica de la Jimbolia care produce și pentru Otter Shoes.