Reader’s Digest, una dintre cele mai citite publicaţii din istoria presei, citită azi în 50 de ediţii şi 21 de limbi, are începând cu data de 3 august un nou Ad Sales&Media Manager, în persoana lui Ovidiu Muresanu.
Ovidiu Muresanu a ocupat anterior funcţia de Advertising Manager Viva! la grupul Edipresse AS Romania. El s-a ocupat timp de 6 ani de brandurile Viva! si Viva! Auto, dar si de Auto Bild (lansare 2008).
Din poziţia sa îşi propune sa aduca un suflu nou in echipa de vanzari, alaturi de care isi doreste sa obtina rezultate cat mai bune, chiar si in aceste conditii mai putin prielnice. “Ma simt bine alaturi de noii colegi si sper sa colaboram foarte bine. De altfel, ei fac toate eforturile pentru ca eu sa ma integrez in familia Reader’s Digest, lucru pe care mi-l doresc si eu”.
“Reader’s Digest este o revistă cu o tradiţie internaţională de 90 de ani, cu un conţinut editorial care o departajează net de orice altă publicaţie de cultură generală. În paginile acestei reviste veţi găsi mereu cele mai interesante istorii şi cele mai relevante informaţii despre lumea în care trăim şi de aceea pentru mine este o adevarată onoare să mă alătur echipei Reader’s Digest” a declarat Ovidiu Muresanu.
“Sper că împreună vom continua această tradiţie internaţională şi în România, la standardele ridicate cu care ne-am obişnuit şi până acum cititorii”, a continuat noul Ad Sales & Media Manager Reader’’s Digest
În România, Reader’s Digest s-a lansat în primavara anului 2004, când a fost înfiinţată editura din Bucureşti. De atunci, au fost tiparite zeci de titluri primite cu entuziasm de către public printre care: “Mari enigme ale trecutului”, “Misterele Terrei” sau “Sănătate cu tratamente naturiste”. “Descoperiţi Minunile Lumii”, titlul cu care Reader’s Digest s-a lansat în România, s-a vândut în peste 350.000 de exemplare, o cifra record pentru piaţa românească.
Revista Reader’s Digets a fost lansată în Romania în octombrie 2005, iar ediţia românească a devenit rapid una din cele mai bine vândute reviste de pe piaţa autohtonă, cu un tiraj mediu de peste 100.000 de exemplare, ultima cifră auditată fiind de 113.000 exemplare per ediţie conform Biroului Român de Audit al Tirajelor.