Astfel, absolvenții masteratului din cadrul Departamentului de Comunicare și Relații Publice al Facultății de Limbi Străine din Universitatea București vor putea beneficia de o dublă certificare profesională. Ei vor putea să urmeze simultan masteratul în Consulanță și Expertiză în Publicitate al Facultății de Litere și certificarea în marketing, recunoscută internațional prin Communication Advertising & Marketing (CAM) și Chartered Institute of Marketing (CIM).
Oxford College of Marketing este un centru de studiu acreditat al CIM, care sărbătorește 100 de ani de activitate anul acesta și este cea mai mare și reputată organizație profesională internațională a marketerilor, ale cărei calificări sunt recunoscute în întreaga lume. Printre marketerii de success certificați CIM în România se numără Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient și Oltea Belciuganu, director de marketing la CEC.
Oxford College of Marketing este unul dintre colegiile de marketing de top, cu 14 centre de studiu în Marea Britanie și studenti care vin în întreaga lume pentru învățământul la distanță și este reprezentată în România de More Marketing Solutions, care a creat Institutul de Marketing pentru a sprijini cursanții în România să aibă acces la trainerii de marketing la standarde internaționale.
"Este un pas firesc pe care l-am făcut în continuarea eforturilor noastre de internațiionalizare, pentru a asigura o maximă competitivitate a studenților noștripe piața muncii (…) am lansat aceste cursuri pentru a completa pregătirea academică cu cea practică, cât mai conectată la la ceea ce cer angajatorii", spune directorul programelor de comunicare și relații publice al Facultății de Litere, Adela Rogojinaru.
Pentru studenții altor facultăți, va exista un centru de suport, Institutul de Marketing, care va oferi consultanță tuturor celor interesați de certificare.
"Într-o perioadă în care ne confruntăm cu o explozie de diplome, care nu respectă standardele, facem un pas înainte, spre profesionalizare. Pe baza acestei diplome, studenții își vor găsi locuri de muncă în corporații din străinătate și din țară", spune Eduard Iancu.
În cadrul acestui program, studenții vor fi asistați la tot pasul de tutori care le vor da teme practice, pentru care primesc informații suplimentare în seminarii online. Toate examenele la CIM au loc concomitent, în toată lumea.
Programul are însă costuri pe măsură, cuprinse între 1.150 de lire și 1.900 de lire, în funcție de tipul de calificare. Taxa anuală de înscriere și evaluare CIM este între 85 de lire și 165 de lire, iar taxa de examen sau de evaluare a lucrării este cuprinsă între 55 de lire și 85 de lire. La toate aceste taxe se adaugă taxele pentru manuale, care în funcție de nivelul de studiu pot costa între 50 de lire și 200 de lire. Toate prețurile sunt calculate fără TVA.
Reprezentantii facultății se așteaptăca cel puțin 20 de studenți să aplice anul acesta pentru aceste certificări.
Universitatea București, înrudită de astăzi cu Oxford College of Marketing
26 octombrie 2011, 15:34
Ultima modificare în 26 octombrie 2011, 18:34
Universitatea București și Oxford College of Marketing au lansat astăzi primul centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing (CIM) din România.
Etichete: acreditare,
international,
oxford,
postuniversitare,
programe de studii,
studii,
studii in strainatate
Publicat in categoriile: HR
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HR
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook