Cumpărarea unui produs electrocasnic reprezintă de cele mai multe ori o necesitate, însă, acest gen de achiziție începe din ce în ce mai mult să se datoreze și noilor tehnologii care oferă multiple beneficii utilizatorilor: consum redus de energie, silențiozitate, protecție împotrivă creșterilor de tensiune, etc.
Indiferent de motivele petru care se achiziționează un nou produs electrocasnic, clienții vor să aleagă cea mai bună opțiune, indiferent că vorbim de preț, marcă, disponibiltate sau facilitatea achiziției.
Pentru a află ce așteptări au clienții sau potențialii clienți de la furnizorii de electrocasnice,
În plus, toți participanții la sondaj primesc un voucher de 3 % discount pentru orice produs de pe siteul biasicom.ro. De asemenea, în perioada sondajului, Biasicom a pregătit special pentru respondenții la sondaj trei produse la super preț: un asiprator LG la 199 de lei, un cuptor cu microunde Candy la 289 de lei și o mașină de tocat carne Moulinex la 249 de lei.
Prin intemediul sondajului, participanții își pot exprima părerea cu privire la achiziționarea produselor electrocasnice din magazinele online, produsele electrocasnice pe care le-ar cumpăra din magazinele online și cele pe care nu le-ar achiziționa, motivele care îi determină să prefere un magazin online unui showroom/magazin din spațiul real, modalitatea de promovare a companiilor de electrocasnice pe care o preferă și părerea lor referitoare la site-ul și stocurile oferite de Biasicom.
Clienții Biasicom au posibilitatea de a achiziționa o gamă diversificată de produse electrocasnice free standing și built in: aparate mici de bucătărie, cuptoare, plite, hote, mașini de spălat vase, aragazuri, aparate frigorifice, mașini de spălat rufe, produse pentru îngrijire țesături și produse de îngrijire personală.
În comparație cu alți jucători de pe piața online de electrocasnice, majoritatea produselor din oferta Biasicom sunt în stoc, cu livrare în 24-48 ore. iVox a fost dezvoltat pentru a sprijini pe de o parte consumatorii și, pe de altă parte companiile, în procesul optimizării relației dintre cele două părți, prin intermediul sondajelor de opinie. Sondajele de opinie sunt proiectate și interpretate în funcție de specificul domeniului și ariei de interes a partenerilor săi. Construirea, proiectarea și interpretarea rezultatelor este realizată într-un mod științific, în raport cu datele obținute, tendințele pieții și predicțiile specialiștilor din domeniu.