În perioade de crize economice globale, sprijinul pentru exportul ţării devine mai relevant ca oricând, asta deoarece primirea de valută stimulează dezvoltarea economiei unei ţări. Desigur, autorităţile competente de stat depun toate eforturile pentru ca produsele companiilor româneşti să fie vândute pe pieţele externe. Activitatea lor se exprimă în formarea unui cadru legislativ favorabil pentru exportatori, în susţinerea producătorilor printr-o varietate de programe de stat, în organizarea de întâlniri de afaceri cu oameni de afaceri din alte ţări în timpul vizitelor oficiale ale şefilor de stat, etc.
 
Însă aceste eforturi ale statului sunt concentrate în primul rând pentru susţinerea încheierilor de contracte mari, care sunt un lucru destul de natural. În acelaşi timp, în România activează zeci de mii de întreprinderi mici şi mijlocii, care sunt de asemenea interesate de căutarea de parteneri de afaceri în străinătate.
 
Odată cu dezvoltarea tehnologiei de Internet, stabilirea de contacte cu partenerii din alte ţări a devenit mult mai accesibilă, astfel că în această reţea lucrează în prezent mai mult de 2 miliarde de utilizatori.
 
Însa disponibilitatea acestui public este înşelătoare. În prezent, conform datelor companiei internaţionale de cercetări Netcraft, pe glob funcţionează mai mult de 200 de milioane de site-uri care oferă utilizatorilor mai mult de un trilion de pagini de informaţie.
 
Aşa că apar întrebările: Cum poate o companie să se orienteze în această mare nesfârşită de informaţii? Cum să aleagă site-uri web unde va reuşi efectiv să găsească parteneri de afaceri în străinătate?
 
Rezolvarea acestor probleme o oferă piaţa internaţională electronică All.Biz. 
În primul rând, structura catalogului multilingv permite utilizatorului să introducă informaţii cu privire la mărfurile şi serviciile din portofoliu în limba sa maternă. Mai mult, aceste produse şi servicii sunt vizibile prin intermediul sistemului în diferite ţări, traduse în 26 de limbi.
 
În al doilea rând, aceste informaţii sunt structurate pe grupe bine delimitate, avantaj care oferă utilizatorilor posibilitatea de a vizualiza datele de interes în toate ţările, în limba lor maternă, fără a ieşi în afara grupurilor de marfă.
 
În al treilea rând, structura de audienţă a resurselor pe continente şi pe ţări asigură un flux constant de noi potenţiali clienţi pentru mărfurile româneşti. Nu e de mirare că All.Biz figurează în lista TOP 500 celor mai vizitate site-uri în lume în versiunea Google AdPlanner, ocupând locul 415.            
 
În aprilie 2012, s-a deschis oficiul român All.Biz la Iasi, care oferă susţinerea cu succes a clienţilor All.Biz din România. Din ziua deschiderii biroului All.Biz, exportatorii români au demonstrat deja încrederea lor prin înscrierile tot mai active în sistem. Eficacitatea de lucru cu All.Biz este confirmată de numeroasele cereri din toată lumea pentru produsele companiilor româneşti.
 
De la deschiderea biroului de la Iaşi, pe adresa companiilor româneşti înscrise în sistem au fost primite peste 2.600 de solicitări scrise din mai mult de 100 de ţări.  Fireşte, participarea lor în catalogul sistemului All.Biz reprezintă o posibilitate bună de a stabili noi relaţii de afaceri cu companii de pe diferite continente, iar aceasta înseamna că vor fi încheiate contracte noi, vor spori cifrele de afaceri şi vor creşte veniturile.
 
Prin urmare, pieţele electronice multilingve sunt un instrument eficient nu numai pentru a extinde răspândirea geografică, structura mărfurilor şi a serviciilor exportate, dar şi pentru implicarea în masă a întreprinderilor mici şi mijlocii în sfera de activitate economică externă.
 
All.Biz deschide noi posibilităţi în mod special pentru fiecare companie românească şi sporeşte prezenţa generală a României pe pieţele de mărfuri internaţionale.
 
Pentru informaţii:
 All Biz – este o piaţă internaţională electronică de produse şi servicii în 26 de limbi. Audienţa proiectului include mai mult de 248 de milioane de vizitatori pe an.
Proiectul combină pieţele de produse din 67 de ţări ale lumii, conţine informaţii structurate despre aproximativ 15 milioane de produse şi servicii de la mai mult de 900.000 de companii din întreaga lume.
 
Astăzi, oficiile companiei sunt în 20 de ţări ale lumii: România, Rusia, Belarus, Ucraina, Kazahstan, Moldova, Polonia, India, Vietnam, Argentina, Brazilia, Turcia, Bulgaria, China, Chile, Peru, Egipt, Azerbaidjan, Uzbekistan şi Statele Unite ale Americii.