Site-ul nou lansat releva de asemenea zonele Capitalei si ale tarii, in care compania isi desfasoara activitatea, cat si noutatile aparute, articolele din publicatii si cercetarile efectuate pe mediile de promovare. De asemenea, pagina de facebook , www.facebook.com/indoormedia vine in ajutorul site-ului, comunicand interactiv cu clientii sai.
Indoor Media, a abordat, de la infiintare si pana astazi, arii ale publicitatii neconventionale, afirmandu-se prin suporturile inovative si usor de remarcat.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre Indoor Media, sunt reprezentate de o selectie a celor mai bine cotate sali de fitness din Bucuresti, centre spa si wellness, licee din toate sectoarele bucurestene, peste 80% din centrele universitare din Bucuresti si din tara,  cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro, din Bucuresti, gari si regionale din Bucuresti si cele mai importante orase ale tarii, cat si aeroporturile din Cluj si Iasi.
Din portofoliul de universitati, Indoor Media dispune de suporturi de promovare prin afise in locatiile de camine si facultati din Universitatea de Stiinte Agronomice, ASE, Medicina, Universitatea Tehnica de Constructii, ANEFS, Politehnica, Media, Hyperion, Bioterra si Artifex, cat si in cadrul universitatilor din Oradea, Targu Mures, Iasi, Galati si Constanta.
Indoor Media vine in sustinerea clientilor cu posibilitate de expunere media, pe 4000 de panouri, 150 de plasme si posibilitatea efectuarii de proiecte speciale, in locatiile, mai sus-mentionate.