Piata din Romania s-a dovedit interesata de bijuteriile cu diamante, cifra de afaceri depasind-o cu 400% pe cea estimata initial.

My First Diamond by Malvensky

Dupa un an, colaborarea cu Malvina Cervenschi continua, astfel pe 30 noiembrie a fost organizat primul Pop-Store din Romania. In cadrul evenimentului, clientii si prietenii magazinului si ai brandului Malvensky au avut posibilitatea sa descopere povestea din spatele colectiilor „M by Malvina”si "My First Diamond" si sa admire noua colectie “Star”, speciala de Craciun. Inclusiv conceptul de Pop Up Store este unul inedit pe piata din Romania. Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul surpriza.

Avantaje pentru tinerii casatoriti

In luna cadourilor, Diamond Boutique pregateste o serie de surprize: de la cadouri pentru clientii fideli, pana la reduceri la bijuteriile cu diamante. De asemenea, Diamond Boutique este primul magazin de bijuterii care s-a gandit la tinerii indragostiti si a creat un pachet special pentru ei: odata cu achizitionarea inelului de logodna, clientii au parte si de o reducere semnificativa la verighetele ce se gasesc in cadrul magazinului.

2013

Din ianuarie, Diamond Boutique pregateste mai multe evenimente, pe langa lansarea magazinului online de bijuterii, si o campanie de informare a publicului din Romania despre ce inseamna achizitionarea unui diamant sau a unei bijuterii cu diamante. De asemenea, in 2013 se va lansa o noua colectie de bijuterii – o colaborare cu o vedeta din Romania. Pentru mai multe informatii, puteti urmari pagina lor de Facebook www.facebook.com/dbq.ro sau site-ul www.dbq.ro.