InZonaTa va propune o alternativa la promovarea prin reduceri falimentare de genul 90%. Nu credem ca atragerea vanatorilor de reduceri este benefica pentru cresterea afacerii dvs. pe termen lung, si de aceea dorim sa construim o relatie de fidelitate intre compania dvs. si membrii nostri, cu beneficii pentru ambele parti.
Dupa inregistrarea pe portalul InZonaTa ofertele dvs. speciale vor fi promovate catre persoane care se potrivesc profilului unui client fidel: frecventeaza zona in care se afla businessul dvs, apartin unei anumite categorii de varsta, si-au exprimat interesul pentru oferte din domeniul dvs. de activitate etc. Acest public tinta va primi un newsletter unic pentru fiecare oferta pe care o promovati, ajungand astfel sa cunoasca gama de servicii sau produse oferite si avantajele pe care doriti sa le evidentiati.
In aceasta vara va propunem sa lansati cel putin trei oferte speciale pe www.InZonaTa.ro,iar daca acestea sunt corecte pentru modelul de business promovat de InZonaTa, noi percepem un comision de 0% la cea de-a treia oferta. Va facem aceasta propunere deoarece credem ca printr-o promovare corecta si continua veti avea mai mult de castigat. Pe parcursul promovarii interesul membrilor nostri fata de oferta dvs. va creste, iar noi vom putea raspunde acestei cereri cu oferte diverse. De aceea comisioanele percepute pentru vanzarile efectuate pe InZonaTa sunt 5% pentru servicii turism, 10% pentru produse si 20% pentru servicii.
Dorim sa evidentiem faptul ca nu suntem un site de reduceri exagerate, ci un portal de oferte speciale promovate prin marketing geo-targetat. Dezvoltam constant strategii de fidelizare a membrilor si atragere de noi abonati. Prin sistemul punctelor de fidelitate oferim membrilor nostri posibilitatea de a beneficia gratuit de ofertele active pe site. Participam la evenimente precum Baby Boom, Campionatul de Gatit in Aer Liber sau Targul de Turism si lansam concursuri in parteneriat cu MOVIEPLEX, Opera Romana, Ideal Mariaj, Comunitatea NN etc.
Printre clientii nostri se numara: MOVIEPLEX, MegaShopping, El Grande Comandante, Centrele de Remodelare Glamour, Bamboo Fitness, Kids Party by NoSurprises, Editura Curtea Veche, magazinele ETIC si multi altii.
(P) Fidelizează-ți clienții pe InZonaTa – la 3 oferte promovate percepem 0% comision!
21 iunie 2012, 11:20
Ultima modificare în 21 iunie 2012, 14:20
Site-ul de oferte speciale si marketing geo-targetat InZonaTa.ro a pornit de la idea ca nu trebuie sa fie Black Friday in fiecare zi ca un business sa aiba succes. Insa, orice antreprenor trebuie sa creeze oferte avantajoase care sa atraga clienti noi, dispusi ulterior sa plateasca pretul intreg. Faptul ca branduri precum Starbucks, H&M, BMW sau Microsoft fac oferte speciale inseamna ca promotiile sunt o strategie de marketing sanatoasa, eficienta si necesara pentru fidelizarea clientilor!
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- UPDATE3: Insolvenţa Hidroelectrica poate dura un an şi jumătate. Vezi sentinţa instanţei
- Karoly Borbely a demisionat din funcţia de preşedinte CA la Oltchim
- Facebook a cumpărat Face.com, o companie specializată în recunoaşterea facială
- UPDATE 2: Poate insolvenţa să scape Hidroelectrica de contractele cu „băieţii deştepţi”?
- Hidrosind se va opune în procesul privind insolvenţa Hidroelectrica
- România ar putea renunţa la construcţia reactoarelor 3 şi 4 de la Cernavodă. Vezi de ce
- Ce bani au făcut băieții deștepți în 2011
- Oamenii de afaceri: discuţiile Guvernului cu sindicatele pe Codul Muncii nu au nicio legătură cu realitatea
- Romgaz vrea să producă gaze neconvenţionale, inclusiv gaze de şist, descoperite în Transilvania
- Facebook anunţă o REVOLUŢIE ÎN PUBLICITATE şi ţâşneşte pe Wall Street