Ceea ce trebuia sa fie o campanie business to business, punctuala, de colectare a deseurilor casate, s-a transformat, prin solutia propusa de agentie, intr-un instrument de schimb, uzual si permanent, al harburilor cu echipamente noi. O rezolvare ingenioasa atat a problemei debarasarii corecte, conforma cu legea, pe care o au institutiile si companiile, precum si un canal de colectare nou, inovativ si facil, deschis pentru ECOTIC, cel mai important gestionar al sistemului de colectare-reciclare a deseurilor electrice si electronice din Romania.
Transformatorul.com este o platforma complexa ce trateaza automat orice comanda de achizitie si ca pe una de predare de deseuri, sincornizandu-se atat cu sistemul de logistica electronica al ECOTIC cat si cu cel al partenerilor comerciali care furnizeaza produsele shopului. Interfata cu utilizatorul a fost gandita sub forma unui birou plin cu echipamente etichetate cu preturi in kg de deseuri, dar oferta de produse disponibile este una mult mai mare si poate fi accesata prin intermediul meniului site-ului.
Campania implica si o componenta de incentivare. Oricine transforma harburile din birou in produse noi de pe Transformatorul.com, pana la finalul anului, poate castiga, prin tragere la sorti, un birou plin cu echipamente de ultima generatie numai bun de bagat in priza la inceput de 2012.Promovarea lui se desfasoara foarte targetat in mediul online cu Transformatoare instalate pe siteuri de business sau de stiri care convertesc articole, poze sau filmulete cu deseuri electrice sau electronice in echipamente noi-noute din shopul online. Mixul de comunicare implica si un direct mail amplu sustinut de un call center, precum si materiale informative si ghiduri de transformare.Shopul se adreseaza in momentul de fata exclusiv persoanelor juridice din Romania, fiind in curs de dezvoltare tehnica si logistica pentru a putea fi deschis cat mai curand si publicului larg. Implementarea tehnica a siteului este gestionata de ECOTIC.
Transformatorul.com a fost lansat in luna octombrie si a transformat deja in echipamente noi aproximativ 40 de tone de deseuri de echipamente electrice si electronice provenite din companii si institutii. Strategia si creatia rezolvarii nebisnuite a briefului sunt dezvoltate de THE SECRET SERVICE: Adina Sorescu-strategie si account handling, Mihai Ene-viziune creativa si copywriting, Dragos Gheorghiu-art direction, Iahim Tunoi-graphic design, Andrei Bouaru (Rodax)-flash Aprobat si coordonat de ECOTIC: Valentin Negoita-presedinte, Catalin Butolo-marketing manager.
THE SECRET SERVICE ofera servicii complete de strategie si comunicare cu
exprimare surprinzatoare si inovativa. In portofoliul agentiei se regasesc campanii, unele premiate sau nominalizate la festivaluri internationale de creatie, pentru Aviva Asigurari de Viata, Kristina Dragomir, Pneurom, Hertz Lease, AMC Pharma, Rigips, Huber group, Knauf, Sera Romania, Tire Master, Elephanto.ro, Reimens Group, Ecotic, Holiday Car Rental, Ultra PRO Computers, Institutul pentru Dezvoltarea Copilului
(P) Primul shop online cu prețuri în deșeuri. Nu în bani
6 decembrie 2011, 15:33
Ultima modificare în 6 decembrie 2011, 17:33
THE SECRET SERVICE a creat pentru ECOTIC Transformatorul.com, primul shop online din care achizitia se face platind cu harburi si nu cu bani.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- (P) Hotel Epoque promite o noapte epocală
- Emil Boc a înființat un comitet pentru valorificarea certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră
- CE ajută Ucraina cu 105 milioane de euro
- VEZI cine este bancherul care a investit peste jumătate de milion de euro în ferme de porci
- Venituri în linie dreaptă din modă asimetrică
- Laboratorul din Apuseni performează la nivel mondial
- De unde au învățat românește filmele străine
- ENRON, 10 ani de la prăbuşire: Ce s-a întâmplat cu artizanii celei mai răsunătoare fraude financiare
- Compania Yahoo este evaluată la doar un sfert din Facebook
- În ciuda crizei, românii au cheltuit mai mult pe produse de înfrumuseţare în 2011