Grup tinta – juristi si economisti din institutii de credit, institutii financiare nebancare, societati comerciale.

Continut

1. Specificul si rolul procedurilor speciale in cazul institutiilor de credit in comparatie cu cel al societatilor comerciale  in general si al intreprinderilor in dificultate
1.1. Introducere – cadrul juridic general
1.2.Specificul si rolul procedurii speciale in cazul institutiilor de credit, societatilor comerciale si al intreprinderii in dificultate
2. Derularea procedurilor speciale
    2.1.Conditiile si efectele deschiderii procedurii
    2.2. Categoria de persoane ce intra sub incidenta procedurilor speciale
2.3. Organele indrituite sa urmareasca derularea procedurilor speciale
2.4. Practica judiciara in materie
3.  Modalitati de realizare a procedurilor speciale
3.1. Mandat-ul ad-hoc si concordatul
3.2. Reorganizarea judiciara a societatilor comerciale
      3.3.Supravegherea speciala si administrarea speciala  a institutiilor de credit
      3.4. Practica judiciara in materie
4. Mijloacele legale ín derularea procedurilor speciale
     4.1. Procedura concordatului preventiv
     4.2. Mijloacele de actiune ale lichidatorului in cadrul procedurii falimentului societatilor comerciale
   4.3. Specificitatea si rolul actiunilor lichidatorului si al autoritatii de supraveghere bancara in cadrul procedurii falimentului bancar
4.4. Practica judiciara in materie

Traineri
Carmen Elena Mladen – Conferentiar Universitar Doctor, Facultatea de Drept Titu Maiorescu Targu Jiu, judecator la Curtea de Apel Craiova, sectia comerciala, formator propus de INM – Proiect Phare RO 2002/000-586.04.17 in materie de faliment, precum si director tema de cercetare 2007-2009 – „Civilizatia si teologia ca baza a ordinilor si sistemelor juridice” in cadrul Programului John Templeton din Statele Unite ale Americii; specializata in drept comercial, bancar si financiar, vamal si comunitar. Timp de trei ani, a fost consilier juridic la BNR- Sucursala Dolj. Autoare a peste 10 carti si a numeroase articole de specialitate publicate la Scrisul Romanesc Craiova, Sitech – Craiova si Economica – Bucuresti.
Absolventa a Facultatii de Drept in cadrul Universitatii Bucuresti (1990), de asemenea, a participat la numeroase Conferinte Internationale ce au avut ca teme probleme bancare, fiscale, comerciale etc. si a fost beneficiara a doua stagii de perfectionare in strainatate: in 1998 in Franta (organizat de Centre de Recherches et D’Etudes des Chefs D’Entreprises) si in 1999 in Roma – Italia (organizat de L’Institut International de Droit du Developpement).
Ianfred Silberstein – director al Directiei Juridice a Bancii Nationale a Romaniei. A inceput cariera in BNR in anul 1973, ocupand functii de consilier juridic, sef serviciu sau director general adjunct. A absolvit in 1973 Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti, iar teza de doctorat a sustinut-o in ianuarie 2007. A urmat numeroase cursuri de specializare, in tara si in strainatate, organizate de Banca Nationala a Belgiei, Fondul Monetar International, Banca Frantei, Institutul International de Drept al Dezvoltarii si a participat la o serie de conferinte pe teme juridice. De asemenea, desfasoara activitati didactice, fiind cadru didactic asociat al Academiei de Studii Economice si profesor la Facultatea de Drept. Este memebru fondator sau ocupa functii de conducere ale unor asociatii precum: Asociatia Romana pentru Libertate Individuala si Demnitate Umana, Asociatia pentru Natiunile Unite din Romania, Asociatia consilierilor juridici din sistemul financiar-bancar, ARRD Alumni IDLO.

Perioada desfasurarii – 15-16.07.2011, cu un total de 14 ore. Numar minim de participanti – 12.
–    15.07.2011, orele 9-17
–    16.07.2011, orele 9-15
Inscrierea la curs se face prin completarea fisei de inscriere.
IBR va organiza cursul la sediul sau, asigurand lectori specializati, suport de curs, certificat de participare la finalizarea cursului, baza materiala necesara si servicii de catering pe durata desfasurarii cursului.

Taxa de participare – lei/persoana
 
    Institutiile care au platit contributia anuala la IBR                      Institutiile care nu au platit contributia, alte institutii, persoane fizice                                       
1 – 2 persoane     675     900        
3 – 6 persoane     642     855        
≥ 7 persoane     608     810     

Persoane fizice – o reducere de 10% a taxei, in conditiile achitarii cu cel putin 15 zile inainte de inceperea cursului.

Plata se va face integral, cu cel putin patru zile inainte de inceperea cursului, in  contul Institutului Bancar Roman RO07 BRMA 0700 0708 9470 0000, deschis la Banca Romaneasca – SMB (pe ordinul de plata va rugam sa specificati numele cursantilor si titlul cursului), sau cu numerar la casieria IBR.

In cazul in care un participant anunta retragerea de la curs cu 1-2 zile, inainte de inceperea cursului, din taxa de participare se retine un procent de 17 %.
In cazul in care un participant anunta retragerea la data inceperii cursului, taxa de participare nu se mai restituie. In toate cazurile exista posibilitatea inlocuirii participantului retras cu un alt participant, caz in care nu se percepe nici o penalizare.

Informatii – Mirela Mogos
            mirela.mogos@ibr-rbi.ro
            021-327.48.93; 0748.886.829